מכבי פ"ת רוצה להעפיל למקום ה-3, גיגי ייעדר

שחקני פת. סגל חסר
שחקני פת. סגל חסר | צילום: אריאל שלום

מונונגה יפתח מול הפועל חיפה (שבת, 18:30). ממן ישוב לסגל היריבה?

(גודל טקסט)

לאחר שהעפילה לחצי גמר גביע הטוטו והבטיחה מענק של 250 אלף שקלים, מכבי פ"ת סיימה את הכנותיה לקראת משחקה הביתי מחר (שבת, 18:30) באצטדיון בלומפילד (בעקבות שזרוע במושבה) נגד הפועל חיפה.

 

בקבוצה רוצים להמשיך את הרצף שעומד על ארבעה משחקים ללא הפסד וללא ספיגת שער חובה ולהעפיל למקום השלישי על חשבונה של בית"ר ירושלים: "אנחנו אמנם לא משחקים בבית שלנו אבל הראנו שאנחנו מסוגלים לשחק בכל מגרש והוכחנו את זה באמצע השבוע באשדוד. אנחנו בתקופה טובה מאוד ולא רוצים ליפול בדרך".

 

מבחינה מקצועית, בן שמעון יסבול ממכת היעדרויות לא קלה כאשר עידן שמש, עוז פרץ  וצחי גיגי ייעדרו מה שאומר שאיתמר ניצן יקבל את אפודת השוער הראשון משחק שלישי ברציפות. גיגי אגב, יחכה להתפתחויות הקרובות ואם לא יקבל תשובות מספקות עשוי להיות מושאל או לעזוב בינואר, אך מבחינת פ"ת הדבר לא יקרה בקלות.

 


ניצן. ימשיך ב-11 (אריק שמואל)

 

המאמן לא תרגל את ההרכב הפותח שלו, אך לא צפויים שינויים מרחיקי לכת כאשר ג'ו מונונגה צפוי לחזור להרכב ממנו נעדר בשבוע שעבר במקום אחד מהשניים: גידי קאניוק או יובל יעקובוביץ'. עידן שמש יוחלף בדור חוגי או גיא מלמד, שחזר להתאמן לאחר מחלה. ישנה אפשרות גם שג'ו מונונגה ישחק לראשונה העונה כחלוץ ובכך גם יעקובוביץ' וגם קאניוק יפתחו בקישור.

 

בהגרלת משחקי חצי גמר גביע הטוטו נקבע שהקבוצה תפגוש את בית"ר ירושלים ב-30 בדצמבר באצטדיון בנתניה.

 

הרכב משוער: איתמר ניצן,דור אלו, אליסון דוס-סנטוס, עומר דנינו, שסאבייה תומא, נאור פסר, אייטור מונרוי, יובל יעקובוביץ' (גידי קאניוק), ג'ו מונונגה, מוחמד כליבאת ודור חוגי (גיא מלמד).

 

בן מרגי באותו הרכב, ממן ישוב לסגל

הפועל חיפה תנסה להמשיך את ההתאוששות שהחלה בשבוע שעבר נגד הפועל עכו עם 1:3 חשוב כשמאיר בן מרגי על הקווים.

 

הקבוצה תגיע לאחר שבוע בסיומו הודיע הבעלים יואב כץ כי המאמן הזמני מאיר בן מרגי יישאר בתפקיד עד סוף העונה. בן מרגי מבחינתו צפוי לעלות עם אותו ההרכב.

 


בן מרגי. ימשיך בכיוון למעלה? (ערן לוף)

 

ניב אנטמן צפוי להמשיך בשער, כאשר גם ברונו פיניירו ימשיך במרכז ההגנה. בן מרגי ימשיך להתבסס על שלושה חלוצים כשמהראן לאלה, וזרקו קוראץ' יקבלו סיוע מעט מאחור מתומר סוויסה שנמצא בכושר מצוין לאחרונה. חנן ממן שנעדר כבר 3 שבועות עשוי להיות בסגל.

 

הרכב משוער: ניב אנטמן, דור מלול, טאדאס קיאנסקאס, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, אדריאן רוצ'ט, לירן סרדל, תומר סוויסה, מהראן לאלה וזרקו קוראץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי