"האנובר הציעה 3 מיליון יורו על ערן זהבי"

אין לו סעיף שחרור. זהבי
אין לו סעיף שחרור. זהבי | צילום: ערן לוף

דיווח: מכבי ת"א סרבה להצעה של קבוצת הבונדסליגה. הצהובים הכחישו

(גודל טקסט)

קבוצת האנובר 96 מתחתית הבונדסליגה הגרמנית, שמנהליה הגיעו בשבוע שעבר לראות את ערן זהבי נגד צ'לסי, הולכת בכל הכוח על קפטן מכבי תל אביב, ערן זהבי.

 

לפי פרסומים בעיתון "בילד" הגרמני, הצעתה של הקבוצה הגרמנית על סך 3 מיליון יורו למכבי תל אביב נדחתה על ידי הצהובים, אולם הגרמנים טרם אמרו נואש ועשויים להגיש הצעה מחודשת, גבוהה יותר, על סך 5 מיליון יורו, יחד עם שכר של 1.5 מיליון יורו לעונה לשחקן בחוזה לארבע שנים.

 

 

יחד עם זאת, העיתון הגרמני טוען כי להאנובר יש שישה מועמדים נוספים חוץ מזהבי, ביניהם: טקאשי אוסאמי בן ה-23 שמשחק בליגה היפנית ואנדראז' שפוראר בן ה-21 מלובליאנה.

 

לזהבי אין סעיף שחרור בחוזהו, אבל אם אכן הקבוצה הגרמנית תחליט להציע סכום גבוה יותר, של 5 מיליון יורו או אף יותר, ובמקביל תהיה בקשה של השחקן לעזוב לגרמניה, במכבי תל אביב יתקיים דיון בנושא בהשתתפות הבעלים מיץ' גולדהאר, המנכ"ל מרטין ביין וג'ורדי קרויף.

 

במכבי, מנגד, טוענים כי טרם התקבלה הצעה משום קבוצה ואין להם כל כוונה לשחרר את השחקן שיהיה הבורג המרכזי מעכשיו לזכות בתואר אליפות רביעית ברציפות. התפתחויות לכאן או לכאן, כמנהג הכדורגל שלנו, צפויות להתפתח ככל שמועד ההעברות שנפתח ב-6.1 יתקרב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי