אוהד כהן: "אין קבוצה שאי אפשר לנצח"

מכבי תא היא אתגר גדול. אוהד כהן
מכבי תא היא אתגר גדול. אוהד כהן | צילום: דני מרון

כפ"ס מתכוננת למכבי ת"א בשבת. שני המושאלים, צ'יבוטה וקהינדה, ישחקו

(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא נמשכות ההכנות למשחק מול המוליכה מכבי תל אביב ביום שבת (שידור ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-19:45). עד כה נמכרו 2,300 כרטיסים לאוהדים הירוקים ועוד 1,650 לאוהדים הצהובים. אם עד הערב לא יירכשו שאר הכרטיסים, יועברו עוד 600 לאוהדי מכבי, שיתבקשו לחנות בחניון הקאנטרי הסמוך לאצטדיון לויטה.

 

"אישית אני מכיר הרבה שחקנים של מכבי ת"א מהנבחרת", סיפר המאמן פליקס נעים לקראת המשחק "אנחנו מגיעים כאנדרדוג והם מכבי ת"א, אבל עם כל הכבוד, כל זה עד שריקת הפתיחה ואנחנו מאוד זקוקים לנקודות".

 

 

"השחקנים שלנו רואים את מכבי בטלוויזיה והם רוצים להוכיח שהם ברמה שלה ולתת את הכי טוב", המשיך המאמן. "במשחק כזה לא צריך לדרבן שום שחקן. אנחנו מייצגים את כפר סבא ורוצים לעשות את המקסימום – רק אחרי מכבי ת"א נסכם את הסיבוב הראשון. סימנו אותנו בתחילת העונה כאחת היורדות. עם טיפת מזל היו לנו עוד נקודות ובהחלט הייתי מצפה ליותר כי תמיד צריך יותר".

 

לא צריך לדרבן אף שחקן. נעים (אסף קליגר)

 

"כולם מדברים על ערן זהבי, אבל מעבר לאסיפת הוידאו כולם גם מכירים אותו", פירט נעים לגבי קפטן הצהובים. "הוא שחקן גדול ואנחנו מכירים את הספרינט שלו, את הכניסה לעומק, את הסיבוב ואת הבעיטה – נגד שחקן כזה אי אפשר להתכונן מראש. יש תקוות במשחק הזה כי לכפר סבא יש קופה קטנה של נקודות ותמיד אפשר להוסיף אליה".

 

בנוסף לכל האמור, הבהיר המאמן חד משמעית כי שום הסכם הנוגע לשני המושאלים מהאלופה, צ'יבוטה וקהינדה, ושניהם אמורים לפתוח בהרכב.

 

מושאל ממכבי אך ישחק. צ'יבוטה (אסף קליגר)

 

"אין קבוצה שאי אפשר לנצח, מדובר בספורט והכל יכול לקרות", הבהיר שוער הקבוצה, אוהד כהן. "מעולם לא התייחסתי לשחקנים באופן ספציפי וכך גם לא אדבר על ערן זהבי, שהוא שחקן מצוין ולא צריך לקבל ממני את המחמאות. מכבי ת"א זה אתגר גדול, בדיוק כפי שהיה נגד הפועל ב"ש. מדובר בשתי קבוצות שהן ליגה בפני עצמה. לכל שחקן שישחק יש מה להוכיח".

 

"אני כבר בן 40 ואותם דברים שהניעו אותי בגילאים 7 ו-27 היו להוכיח שאני שוער טוב", המשיך השוער. "בארץ כולם מדברים על כך ששוער בן 40 לא צריך להיות על מגרש הכדורגל, אבל אני רוצה להוכיח לכולם שזה אפשרי. השחקנים מאוד מאמינים בעצמם ובחברים שלהם ואת הדברים צריך לקחת בפרופורציה. יהיו עוד קרבות בהמשך אך מקומנו בליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי