דיווח בגרמניה: "האנובר החליטה לרדת מזהבי"

זהבי. ככל הנראה יחגוג עוד אליפות בכיכר רבין
זהבי. ככל הנראה יחגוג עוד אליפות בכיכר רבין | צילום: מני בן ארי

נציגי המועדון לא התרשמו מקפטן מכבי ת"א, גם המחיר הגבוה הכריע

(גודל טקסט)

הספקולציות החמות לגבי מעבר אפשרי של ערן זהבי לבונדסליגה, התקררו מעט הערב (חמישי) כאשר העיתון הגרמני הנחשב, בילד, דווח שככל הנראה העסקה לא תצא לפועל. בדיווח נטען כי הקפטן של מכבי ת"א מעוניין לעזוב את האלופה, אולם עלותו של השחקן, המוערכת במעל שלושה מיליון יורו, עלולה לטרפד את המהלך.

עוד נטען בעיתון כי נציגי האנובר, שהגיעו לסמי לעופר לעקוב אחר זהבי במשחק מול צ'לסי, חזרו לגרמניה עם רשמים לא חיוביים. הסקאוטים ציינו כי מלך השערים של ליגת העל מיעט להגיע למצבים והוא התקשה מול הפיזיות של ההגנה האנגלית.

המועדון הגרמני מדורג במקום ה-14 בבונדסליגה לאחר 14 מחזורים ועושה רושם שהבעיה העיקרית היא בחוד ההתקפה. הקבוצה כבשה 17 שערים בלבד עד כה וגם המנכ"ל, מרטין באדר, התייחס לרצונות של קבוצתו להתחזק בחלק ההתקפי ולא הסתיר את החיפושים: "אנחנו עוקבים אחרי כל מיני חלוצים, אנחנו שולחים נציגים ומנסים למצוא שחקן שיתאים לנו. יש הרבה זמן עד סיום מועד ההעברות, אבל אנחנו נחושים למצוא את מה שאנחנו מחפשים עוד לפני זה".

זהבי. לא הרשים מול הפיזיות של שחקני הבלוז (Gettyimages)

סוכנו של ערן זהבי, רונן קצב, התייחס גם הוא, כזכור, לעתידו של השחקן: "התעניינות יש כל הזמן", הבהיר הסוכן. "קבוצות כל הזמן מחזרות והגיעו לצפות בו ובמכבי בכל משחק בליגת האלופות, אך הצעה קונקרטית אין מאף מועדון כרגע".

"ערן זהבי לא למכירה והוא כלל לא מתכוון לבקש שימכרו אותו, הוא לא יעשה זאת שלושה חודשים לאחר שחתם על חוזה חדש לחמש שנים תמורת מיליון יורו לעונה", סיפר גורם המקורב לאלופה לספורט1. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי