אלירן עטר עלול להחמיץ את הדרבי ביום שני

עטר. בכרמל מקווים שהוא בכל זאת יהיה כשיר
עטר. בכרמל מקווים שהוא בכל זאת יהיה כשיר | צילום: ערן לוף

החלוץ חש כאבים במפשעה בעוד ואליינטה ועזרא כשירים. בניון בהרכב?

(גודל טקסט)

לחץ בכרמל: שלושה ימים לפני הדרבי החיפאי (שני), אלירן עטר נטש את אימון הבוקר של מכבי חיפה, כבר בתחילתו, וזאת לאחר שחש כאבים במפשעה.

רוני לוי והצוות המקצועי העדיפו שלא לסכן את החלוץ ולכן איפשרו לו מנוחה. ביומיים הקרובים יתברר האם עטר יעמוד לרשותו של המאמן, כאשר במידה ולא, ובשל הרחקתו של איתי שכטר, אלון תורג'מן עשוי לתפוס את מקומו בצד שמאל של ההתקפה.

מי שככל הנראה יהיה כשיר הוא מארק ואליינטה. כאשר גם חן עזרא החלים מהפציעה בברכו והוא צפוי להיות בסגל של הירוקים. נכון לרגע זה, רוני לוי מתלבט מי מהשלושה חן עזרא, יוסי בניון ואיסמעיל ריאן, ייפתח באגף ימין. במרכז המגרש צפוייה הפתעה כאשר נטע לביא הצעיר עשוי לפתוח לצידם של ניקולה דרינצ'יץ' ולודוביק אוברניאק.

בתוך כך, גורמים המקורבים למועדון מספרים כי הדשא בסמי עופר השתפר בצורה משמעותית ובשלב הזה איש אינו מורשה לדרוך עליו, למעט העובדים.

בנושא אחר, שני השחקנים שיעמדו למבחן בתקופה הקרובה הם אביחי ידין ואייל משומר, עד לא מכבר שחקנים קבועים בנבחרת ישראל. השניים לא שיחקו בשבועות האחרונים בשל פציעה ועכשיו שבו להתאמן וכשירים לשחק כבר נגד הפועל חיפה, אך נראה כי המאמן רוני לוי לא בונה על השניים. הקשר לא מתוכנן להיות כלל בסגל הרחב וההחלטה לגבי משומר טרם התקבלה.

אייל משומר. יעמוד למבחן (ערן לוף)

 

בכל הנוגע לעמדת המגן השמאלי, במכבי חיפה בודקים את נושא רכישתו של שחקן עירוני קריית שמונה, חן דילמוני, תמורת העברתו/השאלתו של החלוץ שחר הירש לקריית שמונה. שם נוסף שעלה הוא מגן בני יהודה בן צעירי, אך הבאתם ככל הנראה תלויה במכירתו האפשרית של טאלב טוואטחה כבר בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי