עטר לא ישנה את ההרכב, כרטיס יעלה 10 שקלים

נוהל מוזר מול השחקנים בנוגע להזמנות
נוהל מוזר מול השחקנים בנוגע להזמנות | צילום: אסף קליגר

מאמן נתניה סומך על ה-11 שהפסידו למכבי חיפה. סיידר חוזר לסגל עכו

(גודל טקסט)

כשהיא מדורגת במקום האחרון בטבלה וכל הליגה על כתפיה, מכבי נתניה ומאמנה ראובן עטר ינסו לרשום ניצחון ראשון בעידן של המתולתל כשיארחו מחר (שבת, 18:30) את הפועל עכו לקרב תחתית חסר פשרות.

עטר צפוי להמשיך ולתת קרדיט ל-11 שפתחו בהפסד 1:0 למכבי חיפה בשבוע שעבר, כשהמטרה היא שההמשכיות היא שתוביל לניצחון ביתי על קבוצתו של הוכנבוים.

כחלק מהשינויים שהכניס עטר לקבוצה, החליט המאמן לחזור לנוהל ישן שעל-פיו היה נוהג בקדנציות הקודמות שלו בעיר היהלומים, כאשר לקח לידיו את כל הנושא ההזמנות שמקבלים השחקנים למשחק – כל שחקן שירצה להעניק הזמנה למי ממשפחתו או ממקורביו, יצטרך לעשות זאת באופן מוזר ישירות מול המאמן.

הנהלת הקבוצה, בראשותו של היו"ר דורון אוסדון, יצאה במבצע לגיוס קהל רחב למשחק ששמו "הכל עשר" – כרטיס למשחק יעלה 10 שקלים בלבד מחיר אחיד. בנוסף החליט אוסדון להקדים את משכורות חודש נובמבר וכבר אתמול חילק אותן לשחקנים.

מצפים לקהל רב שיגיע לתמוך לאור המבצע (דניאל סטרבורבדיס)

הרכב משוער: ברק לוי, עומר ורד, ירין חסן, אנדריי מישצ'נקו, אמייה טגה (שמעון הרוש), יאיר זיו, רומריו פירס, חמזה בארי, גאל מרגוליס, יובל אבידור (ממאדו סיסאיי), עאבד ג'ברין.

סיידר חוזר לסגל ועשוי להשתלב במשחק

מאמן הפועל עכו, ירון הוכנבוים, הבהיר לשחקניו כי הקרב על מכבי נתניה משמעותו "משחק על 6 נקודות", ובעכו יודעים כי הם חייבים לצאת עם נקודות מנתניה מחר שלא להיקלע לקרבות התחתית.


כידוע, עכו מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים בתוצאה 1:0, לבית"ר ירושלים ולהפועל ת"א משערים שנכבשו בדקות האחרונות של המשחק.
 

סמואל גילמור שהורחק נגד הפועל תל אביב לא יהיה בסגל, כאשר מי שכן יישב על הספסל ועשוי לשחק הוא החלוץ אליאור סיידר שחזר לכשירות מלאה. מי שנמצא בספק למשחק הוא ברניסלאב יובאנוביץ', שיוחלף על-ידי עדי קוסטנטינוס אם לא יהיה כשיר. למרות הביקורות האחרונות שספג על יכולתו, דני עמוס צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות.

הרכב משוער: דני עמוס, ליאור לוי, מושיקו מישאלוב, בוריס קופיטוביץ', שמוליק מלול, ברניסלאב יובאנוביץ' (עדי קוסטנטינוס), עדנאן זהירוביץ', ציון צמח, שון וייסמן, אחמד קאסום, דור כוכב (אליאור סיידר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי