אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, הציע לעומר אצילי לחתום על חוזה ארוך טווח לארבע שנים שייכנס לתוקף כבר כעת, באמצע העונה.
ע"פ החוזה אצילי ירוויח כ-200 אלף דולר לעונה בשנה הראשונה של החוזה, ובכל עונה הסכום יגדל ב-15%, כאשר בעונה האחרונה שכרו של השחקן צפוי להגיע לכ-300 אלף דולר לעונה, מה שיהפוך אותו לבעל השכר הגבוה ביותר במועדון הירושלמי.
בנוסף הבהיר טביב לאצילי, שחתום בבית"ר בחוזה הקיים עד סוף עונת 2016/17 ומבוקש ע"י מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, שאין לו שום כוונה לשחרר אותו לאף קבוצה בישראל.
בחוזה החדש שהוצע לאצילי ייכתב כי מינימום סכום המכירה לקבוצה באירופה יעמוד 2.2 מיליון יורו. נכון לעכשיו נציגים מאירופה כבר הגיעו בחשאי לעקוב אחרי ובראשם עומדים הקשר, הנמצא בתהליכים לקבל דרכון רומני ולא להיחשב כזר, קבוצות של סוכנים מסרביה, צרפת וספרד.

אצילי. ארבעה שערים ושישה בישולים (דני מרון)
יצוין שכיום מרוויח אצילי שכר חייל במסגרת החוזה המקורי שנחתם עמו בקיץ 2013. טביב רכש כרטיסו מהפועל ראשל"צ ב-150 אלף דולר.
העונה הפך אצילי לקפטן ולכוכב הבלתי מעורער של הצהובים שחורים, עם ארבעה שערים ושישה בישולים (מוליך את הליגה).
מה דעתך על הכתבה?