סליחי, תורג'מן ותמוז מחוזרים על ידי הפועל ת"א

תורג'מן. גם הוא בפנקס של כבירי
תורג'מן. גם הוא בפנקס של כבירי | צילום: ערן לוף

האדומים בעקבות חיזוק לחוד. פינטילי עשוי להישאר, לינגאנה ישוחרר?

(גודל טקסט)

אחרי סיום סיבוב עגום במיוחד, בהפועל ת"א מגבירים את המאמצים לפתור את בעיות הכיבוש של הקבוצה.

 

המאמן גיא לוי דורש חיזוק מהיר ומאס למעשה בחלוצים שבסגל שלו. בהפועל נמצאים במו"מ לצירוף אקס הפועל חיפה והפועל עכו, חמדי סליחי שבו חשקו כבר בקיץ האחרון אולם בשלב זה יש עדיין פערים לא קטנים מול השחקן להשלמת העסקה. הסוכנת, ויקי וקנין התייחסה למו"מ עם סליחי ואמרה: "במידה והצדדים יגיעו לסיכום, סליחי ילבש אדום".

 

 

שם נוסף שעלה במועדון של אמיר כבירי הוא חלוץ מכבי חיפה, אלון תורג'מן שאיבד את מקומו בשורות הירוקים כאשר גם החלוצים שחר הירש ושובל גוזלן שהתחרו עמו על דקות המשחק כמחליף, מקבלים הזדמנות לפניו בתקופה האחרונה.

 

בהפועל לא אמרו נואש לצירופו של טוטו תמוז אך בקבוצה מעריכים כי לא יהיה קל במו"מ מולו אם כי יש אופטימיות זהירה שבפעם הזאת החלוץ ישוב לקבוצתו האחרונה בישראל.

 


סליחי. חיזורים באדום (ערן לוף)

 

הקשר איסו לינגאנה צפוי לצאת להשאלה במידה והמאמן גיא לוי ימצא קשר במקומו. בנושא שחרורו של הקשר הרומני מיחאי פינטילי שעליו התקבלה הצעה בסך 250 אלף יורו מסטיאווה בוקרשט, בהפועל יש התנגדות גדולה לשחרורו ואף מפחדים שהדבר עלול יגרום לקריסה מקצועית. גורם המקורב למועדון אמר: "פינטילי זה השחקן הכי חשוב של הפועל וזה יגרום לנזקים בלתי הפיכים אם ישחררו אותו". 

 


טוטו תמוז. שב לתמונה (עדי אבישי)

 


איסו לינגאנה. יפרד מהפועל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי