נעים: "הוכחנו שאנחנו ראויים לליגת העל"

בנש ונעים במסיבת העיתונאים. הפתעה נעימה
בנש ונעים במסיבת העיתונאים. הפתעה נעימה | צילום: יהודה דוד

מאמן הפועל כפ"ס סיכם סיבוב: "חובת ההוכחה היא עלינו. אני מאמין בקבוצה"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא סיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל עם תיקו 0:0 מכובד מאוד מבחינתה מול האלופה מכבי ת"א, והיום התפנתה העולה החדשה לסכם את 13 המחזורים הראשונים בליגה הבכירה.

המאמן פליקס נעים אמר בפתח דבריו במסיבת עיתונאים אליה התייצב לצדו של טל בנש: "האמנתי שנהיה במרכז הטבלה. בכלל, אני מאמין גדול בקבוצה שלי ועם קצת יותר מזל וניסיון היו לנו 2-3 נקודות נוספות".

"כאחד שמכין את הקבוצה בוידיאו לכל משחק, לא נפלנו מהיריבות ושיחקנו כדורגל חיובי", הוסיף נעים כשנשאל האם הופתע מההצלחה, "אנחנו משתדלים לנצח בכל משחק וגם הניסיון יגיע תוך כדי תנועה. לשחקנים כמו בנש, שעלה מאיתי מליגה א', מדובר בקצב חדש שצריך להתרגל אליו".

לגבי חיזוק אפשרי בינואר אמר המאמן בקצרה: "גם בשנה שעברה שאלו אותי על זרים חדשים בינואר ואני בחרתי שלא להביא שחקנים כי האמנתי בסגל הקיים. ננסה לחזק את הקבוצה כדי ליצור תחרות בריאה ונרצה שחקנים עם ניסיון כדי שיעזרו ברגעים של קושי ולחץ".

נעים הוסיף גם לקראת המשחק בשבת נגד הפועל רעננה: "לנו אין משחק קל או קשה. נגד מכבי ת"א היה קל יותר להכין את הקבוצה בכל הקשור למוטיבציה, אבל חובת ההוכחה היא עלינו ומצפים מאיתנו לתוצאות טובות".

טל בנש התייחס לכך שרק לפני שנתיים שיחק עם הקבוצה בליגה א': "אנחנו מרגישים בנוח בליגת העל ואנחנו מוכיחים את זה משבוע לשבוע. גם כשהיינו בליגה א' ידענו שזה לא מקומנו הטבעי".

המגן אמר גם הוא לקראת "דרבי השרון" בשבת מול רעננה: "אתם תראו קבוצה מחושלת יותר בסיבוב השני. אחרי תיקו נגד מכבי ת"א יש מאיתנו ציפיות. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ונעשה את הכי כדי לצאת עם נקודות".

עוד קודם לכן, ביקרו שחקני הקבוצה במחלקה הסיעודית בבית האבות "בית אור" שבכפ"ס. הקפטן אלירן סיימון הדליק נרות חנוכה, והשחקנים השתתפו בפעילות עם דיירי הבית ומשפחותיהם.

שחקני הפועל כפ"ס למען הקהילה (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי