"חסארמה יוביל את ק"ש לצמרת, איזי יודע"

חסארמה. בינתיים גיבוי מלא
חסארמה. בינתיים גיבוי מלא | צילום: דני מרון

לחמן, סואן וצרפתי מפרגנים למאמן ק"ש. ב-20:55: מבחן מול באר שבע

(גודל טקסט)

בתחילת העונה קיבל איזי שרצקי החלטה נועזת. אחרי סאגת ברק בכר והפיטורים לאחר ההודעה על מינוי למאמן הפועל באר שבע, החליט הבעלים של הקבוצה הצפונית לתת למאמן הנוער בשנתיים האחרונות, סאלח חסארמה להיות ממשיך הדרך.

 

שחקן הקבוצה שפרש לפני שנתיים וחצי, לקח את היוזמה אך נאלץ לאבד כמה שחקנים משמעותיים ובראשם רועי קהת ושיר צדק.

 

 

זה החל עם הדחה מאירופה, אך נמשך בתחילת עונה טובה בישראל ונדמה היה שדבר לא השנתה. להיפך, הצטרף לזה גם תואר בדמות "אלוף האלופים" אחרי ניצחון בפנדלים על מכבי ת"א.

 


חסארמה חוגג. תואר כבר יש לו (עדי אבישי)

 

מאז? המגמה הפוכה והסגל החדש לא דומה לקודמו, לבטח לא בתוצאות. הקבוצה לא הצליחה לכבוש בחמישה המשחקים האחרונים, מאז סיימה ב-2:2 מול בני יהודה. המאזן העגום הוביל אותה להיות רחוקה נקודה בלבד מהקו האדום למרות שכביכול היא ממוקמת במקום השביעי בטבלה.

 

שרצקי כבר בישר כי חסארמה הוא לא הבעיה וצפוי רענון עמוק בסגל. גם מי שיודע דבר או שניים על המועדון הצפוני הסכים עם ההחלטה. "הוא איש מקצוע מצוין, חרוץ מאוד, עדיין יש לו זמן להוביל את הקבוצה למקומות הנכונים. אסור לפטר אותו וצריך לספק לו את השקט בכדי להצליח", הבהיר עוזר המאמן של ראובן עטר במכבי נתניה, גיא צרפתי, אקס קריית שמונה ששיחק ארבע שנים לצידו של המאמן.

 

כשברקע הדיבורים על חיזוק ושמם של מוחמד גאדיר, שחר הירש ואלון תורג'מן עלו ברשימות, הקהל המועט כן דרש את ראשו של המאמן, אך הבעלים לא השתכנע.

 

חסארמה עם קוניה. בינתיים זה בסימן בצורת (דני מרון)

 

הפרשן ומאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן התייחס לנושא: "איזי יודע לעשות את השינויים, לא נראה לי שילך אחורה ויפטר את המאמן. יש לו שני חלוצים צעירים מצוינים קוניה ואוגו הם בעלי פוטנציאל גבוה, אבל  לטווח הקצר? הם לא יצליחו לספק את הסחורה, אני בטוח שאחד מהם ישוחרר".

 

"סלאח לא נכשל, הקבוצה השתנתה לגמרי, רוב השחקנים הובילים עזבו", העיד חברו הקרוב של חסארמה, עבאס סואן. "צריך לתת זמן, אני בטוח שבסוף יגיעו התוצאות. איזי שרצקי יודע לתת הזדמנות וגם יודע שיש לו מנהיג מעולה עם ידע פנטסטי להוציא את המקסימום", החמיא אקס ק"ש.

 

"בנוסף לחזרת מנגה מהפציעה חסארמה יצליח להוביל את הקבוצה למקומות יותר טובים בטבלה. אני בטוח שיצטרף חיזוק לחוד ולצד אחמד עאבד עוד יהיה קשה לעצור אותם", ציין לחמן. ושוער העבר ואקס ק"ש, שביט אלימלך בטוח: "איזי יעמוד במילה שלו, האחריות עליו".

 


חסארמה עם המשרוקית. עוד ידע ימים טובים (אודי ציטיאט)

 

ב-20:55, הקבוצה הצפונית תצא ל"טוטו-טרנר" למפגש מול יריבתה לצמרת אשתקד, הפועל באר שבע. ניצחון במגרש קשה מול סגנית המוליכה יבהיר: חסארמה בהחלט יכול למקסם את התוצאות מהסגל שלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי