וואקמה וברדה בהרכב ב"ש, זועבי בשער קרית שמונה

באר שבע תשמור על הבית?
באר שבע תשמור על הבית? | צילום: ערן לוף

ברק בכר מחכה לאקסית בבירת הנגב. ארבייטמן וגורדנה על הספסל (20:55)

(גודל טקסט)

בשנים האחרונות המפגשים הללו היו מאבקי צמרת, ב-20:55 כשהפועל באר שבע תארח את עירוני קריית שמונה, יהיה זה קרב שעשוי לשלוח את האדומים לפסגה, לפחות זמנית ואילו את האורחים ב"טוטו-טרנר" למאבקי תחתית.

 

ברק בכר פתח את הקדנציה בבירת הנגב עם 1:3 בקריית שמונה וישמח לשחזר זאת רגע לפני המפגש הלוהט מול מכבי תל אביב. האדומים שלו במומנטום נהדר עם שבעה ניצחונות משמונת המשחקים האחרונים.

 

 

"אנחנו חייבים לנצח אין פה כל ספק, ניצחון יתן לנו עוד ביטחון לפני מכבי ת"א", העידו בבירת הנגב. "אסור להקל ראש בחיה פצועה, ק"ש כבר הוכיחה שהיא קבוצה מסוכנת", הוסיפו גורמים במועדון.

 

מאור בוזגלו ובן שהר עדיין לא התאוששו לחלוטין ויחסרו מהסגל, כאשר גם אופיר דוידזאדה יישב בצד בזמן שבן תורג'מן ימשיך לקבל קרדיט ב-11. לפני המשחק צפוי להתקיים טקס הוקרה למגן הפורש אביתר אילוז שמונה, למנהל הקבוצה.

 

במקביל, השחקנים של בכר מייחלים לשיפור משמעותי בכר הדשא של טוטו-טרנר, כיוון שבמשחק הבית האחרון, מול הפועל כפ"ס, היה כמעט בלתי אפשרי לשחק על הדשא. "חייבים לשפר את איכות הדשא, זה פוגע בנו בצורה מהותית", אמר שחקן בכיר.

 

הרכבים

הפועל באר שבע: דודו גורש; בן ביטון, וויליאם סוארס, שיר צדק, בן תורג'מן; ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מהראן ראדי, מאור מליקסון; טוני וואקמה, אליניב ברדה. 

קרית שמונה: מהדי זועבי; עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, אלי בלילתי; וובה בראון, רועי שוקרני, עדן שמיר; אופיר מזרחי, ברונו קוניה, אחמד עאבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי