עידו אקסברד שוחרר; חסארמה: נתחזק בינואר

חסארמה. הרכש יגיע
חסארמה. הרכש יגיע | צילום: דני מרון

אחרי ההפסד הרביעי ברצף, בקריית שמונה יהיו עוד שינויים בסגל

(גודל טקסט)

באופן בלתי מפתיע, קריית שמונה יצאה מאוד מתוסכלת אתמול מההפסד 2:1 להפועל באר שבע, אחרי שג'ון אוגו הכריע את המפגש בדקה ה-93.

 

הצפוניים כבר הרגישו את הנקודה ביד, שאולי תוציא אותם לדרך חדשה, אך שוב נאלצו לרדת מהמגרש מנוצחים. בצד החיובי, הקבוצה חזרה לכבוש לאחר 5 משחקים רצופים ללא שער.

 

 

במועדון יודעים שכדי לצאת מהמצב בו הם שרויים, צריכים לעשות שינויים בסגל. המאמן, סלאח חסארמה, אישר כי יש תכניות: "יגיע חיזוק בינואר". חסארמה מחפש שחקנים בעיקר בחלק הקדמי, החלוץ עידו אקסברד, שגם אתמול לא נכלל בסגל, קיבל הודעה על כך שהוא משוחרר מהקבוצה..

 

החלוץ הניגרי, אוסטין אמוטו, כבר נחת בארץ והתאמן עם הקבוצה. הוא צפוי להיבחן בתקופה הקרובה ולשחק עם הקבוצה ביום רביעי במשחק גביע הטוטו נגד הפועל חיפה, לאחר מכן תתקבל ההחלטה אם להחתימו.

 

על התקופה הלא קלה שעוברת על הקבוצה אמר חסארמה: ""כן, אנחנו לאחר 4 הפסדים רצופים, המצב שלנו לא טוב. אבל נמשיך לעבוד ולהתכונן, מגיעה מילה טוב לבחורים השקיעו ורצו. נמשיך להתכונן טוב".

 

"אני לא בורח מאחריות", הוסיף חסארמה, "אבל אני ממשיך לעבוד ולא מרים ידיים. אמשיך לעשות את המקסימום ואת מה שצריך כדי שנצא מהמצב הזה, אני רוצה את הכי טוב לק''ש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי