אמיר חלאילה זומן למבחנים בראפיד וינה

ז'אורז'יניו. סחורה חמה
ז'אורז'יניו. סחורה חמה | צילום: ערן לוף

ארבע קבוצות פנו לבני סכנין בנוגע לז'אורז'יניו, גם קאצ'ובה יעזוב בינואר?

(גודל טקסט)

בבני סכנין מתכוננים למפגש מול מכבי תל אביב שינעל את המחזור 14 בליגת העל (שידור ישיר בספורט1 החל מ-20:30). הקבוצה צפויה לעלות עם סגל מלא למשחק לאחר שוויאם עמאשה החלוץ הוותיק שסבל ממתיחה בשבוע האחרון , ערך אימון מלא והוא צפוי להיות ב-11 של כהן.

 

אמיר חלאילה, החלוץ הכישרוני של בני סכנין, שמבוקש במכבי תל אביב, קיבל הזמנה מראפיד וינה להתרשמות והוא צפוי לצאת אליה בחודש ינואר.

 

 

הקשר הברזילאי של בני סכנין ז'אורז'יניו שיפתח גם הוא הערב הפך "למלפפון הלוהט" לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. ארבע קבוצות פנו אל סוכנו של השחקן ואל יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס בבקשה לרכוש את הברזילאי לו חוזה עד תום העונה ואופציה של בני סכנין לרכוש אותו. מדובר במכבי חיפה, הפועל תל אביב ,קריית שמונה ובית"ר ירושלים.

בסכנין לא פוסלים את מהלך המכירה / השאלה של הברזילאי והדרישה עליו היא חצי מיליון יורו מכירה פלוס השאלה/העברה לבני סכנין של שניים או שלושה שחקנים דומה למתווה השאלתו בעונה שעברה של הבלם הספרדי אברהם פאס למכבי חיפה.

 

קאצ'ובה. מחפשים מחליף (עדי אבישי)

 

עם זאת, כרגע אין תמימות דעים בנושא בקרב ההנהלה, כאשר אחד מהם מסר לספורט1: "יש לו חוזה עד 2017 , הוא שחקן שלנו ובורג מרכזי בקבוצה. אני בטוח שיישאר עד תום החוזה, אין לנו רצון לשחרר אותו". בינתיים, ביקשו במועדון מז'אורז'יניו לא להתעסק במהלך היום בנושא ולהיות מרוכז במשחק מול הצהובים.

 

במקביל, בני סכנין צפויה לשחרר את דייגו קאצ'ובה לו יש הצעות ממספר קבוצות וההנהלה כבר מחפשת מחליף: "יש לנו הצעות על קאצ'ובה וברור לנו שאי אפשר להחזיק אותו יותר מדי. הוא ישוחרר אחרי שנמצא מחליף מתאים", אמרו בקבוצה.

 

במהלך האימון המסכם לקראת המשחק נערכה ישיבה בין האולטראס וחברי ההנהלה והסכסוך שהיה גלוי בימים האחרונים הסתיים בתום האימון. שני הצדדים הגיעו לפשרה בסוף והחליטו להתחיל דרך חדשה: "אין סיבה שנשאר בלי גיבוש , המועדון הוא של כולנו וחייבים להיות ביחד כדי שנמשיך קדימה, השקט חייב לחזור". לגבי הסכסוך שעדיין קיים בין אלי כהן וקומץ האוהדים אמר המאמן: "הבעיה היא לא עם כל האוהדים, הם רק 20 חבר'ה שעושים את הבלגן , שיקללו בחופשיות, מבחינתי אני ממשיך את העבודה שלי ומתמקד עם הקבוצה בצורה שצריכה להיות".

 

כהן. "לא חוששים ממכבי ת"א" (ערן לוף)

 

באימון המסכם האדומים הראו אווירה מגובשת ושמחה: "לא חוששים ממכבי ת"א", אמר אלי כהן, "אנחנו נותנים להם את הכבוד כמו כל יריבה. התאמנו שבוע ימים ועכשיו מרגישים שאפשר לעשות את זה. המשחק יערך בדוחה ומאמינים שנסיים את המשחק עם נקודות זכות למרות שזה לא קל".

 

"מכבי ת"א בתקופה לא אידיאלית. היא נראית פחות טובה בתקופה האחרונה וזה הזמן לעקוץ אותם. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו ויכולים לעשות הפתעה", אמר אחד השחקנים. "מול הפועל באר שבע היינו יכולים להשיג תוצאה יותר טובה , אני בטוח שנפצה האוהדים מול מכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי