בית"ר ירושלים תועמד לדין על הצתת האבוקה

האבוקה בבלומפילד. תוגש גם תביעה אזרחית
האבוקה בבלומפילד. תוגש גם תביעה אזרחית | צילום: דני מרון

במקביל החליט המועדון להגיש תלונה ותביעה אישית נגד האוהד המשליך

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נערכים לאתגרים הצפויים בשבוע הקרוב, גומלין בגביע הטוטו ביום רביעי נגד הפועל באר שבע ולמשחק בליגה בטדי נגד מכבי נתניה. במקביל מתכוננים בקבוצה לקראת חלון ההעברות בינואר ועושים תיקונים והשלמות בתוך הקבוצה.

 

בקבוצה החליטו להגיש תלונה במשטרה נגד משליך האבוקה בשבת באצטדיון בלומפילד, בנוסף לתביעה אישית נגדו על נזקים כספיים שיגרמו בשל המהלך והעונש הצפוי לקבוצה. בינתיים, החליט תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, להעמיד את קבוצת בית"ר בגין התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל ת"א (הדלקת אבוקה טרם פתיחת המשחק). הדיון יתקיים ביום רביעי  (16:00).

 

 

טל כחילה אמור לחתום בתוך ימים ספורים על החוזה החדש ארוך הטווח שהוצע לו על ידי אלי מטביב. כזכור, כבר מספר שבועות שכחילה לא חותם על החוזה שהוצע על ידי הבעלים, מהלך שגרר את השעייתו מסגל הקבוצה והושבתו ביציע. עם זאת, בינתיים הודיע כחילה כי הוא מקבל את ההצעה החדשה המשופרת ויחתום עליה, מהלך שיחזיר אותו לסגל ולמאבק על עמדת הבלם.

 

כמו כן, טביב מבקש להחתים בינואר חלוץ או קשר קדמי זר ובוחן מספר שמות שהומלצו למאמן סלובודאן דראפיץ'. הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס, הוא זה שאמור לפנות את מקומו, במידה ולא יגלה שיפור ביכולתו ויוכיח כי החלים מהפציעה שמונעת ממנו לשחק בתקופה האחרונה. כמו כן, החלוץ איציק כהן מבוקש במכבי נתניה ומכבי פתח תקווה והוא צפוי לעזוב בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי