בנתניה בודקים אפשרות לחיזוק. דודו ביטון מועמד

ראובן עטר
ראובן עטר | צילום: ערן לוף

משבר כלכלי בשרון. אכזבה מסיסאי, שחקנים הושעו עקב בעיות משמעת

(גודל טקסט)

אווירה קשה במכבי נתניה אחרי ההדחה מגביע הטוטו עם ההפסד 1:0 לבני יהודה. המועדון, שהיה זקוק נואשות לסכום הכסף שהיה אמור להגיע עבור העפלה לחצי גמר הטורניר, ייאלץ להשיג מימון אחר שלא בטוח שיימצא.

 

בנתניה מנסים לגבש מתווה כלכלי במטרה להבין תחילה האם יהיה ניתן לצרף בינואר שחקנים שינשרו ממועדונים גדולים שיוכלו להשלים את משכורתם, או שמא המועדון יוכל להרשות לעצמו להחתים רק שחקנים מן הדרג ומטה.

 

 

המאמן ראובן עטר, שהיה נראה מתוסכל במיוחד אמש בסיום, אובד עצות ומתפלל להגיע לינואר בסיטואציה בה הוא עוד יוכל לשנות ולהשפיע על גורל הקבוצה העונה. המאמן, שהתעקש בשבועיים האחרונים להשאיר את החלוץ הגמבי ממדו סיסאי, שינה את דעתו כפי שניתן לראות במשחק כאשר החליף את החלוץ המאכזב כבר בדקה ה-30, וטען בסיום שלא היה מחויב.

 

אחד המועמדים לחזק את הסגל הוא חלוץ הפועל ת"א, דודו ביטון. החלוץ מצדו הבהיר כי לא יסכים לספוג פגיעה כלשהי במשכורתו, וכן הוא מעוניין לקבל הבהרה מהצוות המקצועי בוולפסון לפני שיחליט לעזוב. "דודו לא פראייר, הוא יקבל כל דבר שיכתיבו לו אבל הוא גם לא יישאר בכוח אם לא יבנו עליו. הוא חייב לשחק", אמרו בסביבתו של החלוץ.

 

עטר מתעסק בימים האחרונים גם במספר בעיות משמעת כאשר המאמן זרק אמש מהסגל את החלוץ שעלה מקבוצת הנוער עאבד ג'בארין, אחרי שזה איחר להגיע פעם בשנייה ברציפות. ג'בארין, אגב, הוא לא השחקן היחיד שמושעה מהקבוצה הבוגרת עקב בעיות משמעת.

 

בנתניה רוצים לתת שקט לאיש העסקים הדרום אפריקאי סטיבן קפלושניק ורוצים להוציא את העסקה לפועל, כפי שנחשף לראשונה בספורט1. גם ראש העירייה, מרים פיירברג, מעורבת מאחורי הקלעים.

 

מפריע לו שאין מספיק שחקני בית. טגה (ערן לוף)

 

בקבוצה מביטים בחשש למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת (19:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD), ופוחדים כי תוצאה לא טובה במשחק תגרור כדור שלג: "אם נפסיד את המשחק המועדון יתרסק לחלוטין".

 

"כמי שגר בעיר אני יודע מה קורה בה" פתח את לבו אמיה טגה. "המצב כואב לכל השחקנים, אנחנו רוצים את הקהל איתנו בכדי שיתמוך בנו ברגעים הקשים. בעונה שעברה, שיחקתי בעכו ונשארנו ליגה בניגוד לכל התחזיות".

 

"המאמן וההנהלה עושים מעל ומעבר ואני מאמין שנעלה על דרך המלך", המשיך שחקן הבית, ששב העונה לקבוצה. "טוב שיש מחויבות של השחקנים, כולם רוצים ועושים הכל בכדי לנצח. כשחקן בית מפריע לי שאין עוד שחקני בית בקבוצה כעת", גילה לבסוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי