הפועל ת"א תחרים מנויים של אוהדים שיועמדו לדין

סוף לאלימות? למצולמים אין קשר לכתבה
סוף לאלימות? למצולמים אין קשר לכתבה | צילום: עדי אבישי

הוחרמו גם מנויים שנמצאו אצל אוהדי בית"ר. אימון מלא להרוש ויחזקאל

(גודל טקסט)

הנהלת הפועל תל אביב החליטה לנקוט במספר פעולות לנוכח האירועים שלוו למשחק האחרון עם בית"ר ירושלים, שזה להרבה כותרות ולא מהסיבות הנכונות.

 

ראשית, החליטה הנהלת המועדון להקפיא את המנוי של כל אוהד שיוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות אלימות במגרשים, בה תקושר אהדתו לאדומים. במידה ואוהד שכזה יורשע לבסוף, תימנע ממנו גם הכניסה לאצטדיון.

 

 

 

בנוסף לכך, החליטה ההנהלה לשלול שלושה מנויים שנמצאו בידי אוהדי בית"ר, והוחרמו על ידי אנשי הביטחון במשחק נגדה. "אירועי אלימות אלו, בין אם התרחשו במגרש ובין אם בסמטה חשוכה, פוגעים בתדמיתה של הפועל ת"א ובמאות אלפי אוהדי הקבוצה", נמסר מהקבוצה.

 

יעזוב? ביטון (עדי אבישי)

 

"הנהלת הקבוצה תמשיך לפעול למיגור התופעה", המשיכו האדומים, "הן על ידי השקעה באמצעים טכנולוגיים ואמצעים נוספים והן בדרך החינוכית-ערכית המקיאה את נגע האלימות מתוכה ומעודדת ספורטיביות, עניין המהווה את אחד מהערכים עליו הוקם המועדון".

 

בוולפסון ינסו עד סוף השבוע להגיע לסיכום עם מכבי נתניה על העברתו של החלוץ דודו ביטון, שמצדו הבהיר לאדומים שאינו מוכן להיפגע כלכלית מן המהלך. ביטון, שחזר רק לפני יומיים לאימונים אחרי היעדרות בת שבועיים, ירצה גם לקבל הבהרות מקצועיות מן המאמן גיא לוי לפני שיסכים למהלך. "דודו לא פראייר, הוא יקבל כל דבר שיכתיבו לו אבל גם לא יישאר בכוח בהפועל אם לא יבנו עליו. הוא חייב לשחק", אמרו בסביבתו של החלוץ.

 

הקבוצה ערכה הבוקר אימון פתוח לאוהדיה לקראת משחק החוץ בשבת מול קרית שמונה (18:30, שידור ישיר בספורט2). אריאל הרוש התאמן כרגיל ונראה שיחזור לכשירות מלאה בעוד מספר שבועות. גם עומרי אלטמן, ששב לסגל הקבוצה לאחר פציעה ארוכה התאמן כרגיל כמו גם שגיב יחזקאל שפתח את ראשו בתיקו מול בית"ר ירושלים. האימון התנהל באווירה משוחררת ונראה כי השחקנים מודעים למצבם אך בטוחים ביכולתם להוציא את הקבוצה מקרבות התחתית אל עבר הפלייאוף העליון.

 

אימון היום (אייל לוסטיג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי