חוזהו של אלברמן חודש, אזולאי ייעדר מול ב"ש

אלברמן. יישאר צהוב
אלברמן. יישאר צהוב | צילום: ערן לוף

לקשר סעיף שתלוי במספר המשחקים. יוקאנוביץ' צפוי להישאר, זיו יפרוש?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום שני באצטדיון בלומפילד נגד הפועל באר שבע. כמו מתחילת העונה, גם הפעם השחקנים יידעו רק בבואם לבלומפילד מי יפתחו בהרכב.

 

אך המתח העיקרי בקרב השחקנים הוא נושא חיזוק הקבוצה בחודש ינואר, כשמדובר באופן לא רשמי על החתמתם של לפחות שלושה שחקנים חדשים, בהם שני זרים. בנוסף קיימת אפשרות שלפחות שני שחקנים אחרים יושאלו עד תום העונה.

 

 

מבין השחקנים הישראלים אמור המגן השמאלי, יואב זיו, לפרוש בתום העונה ולקבל בקריית שלום תפקיד ניהולי של קשר עם האוהדים והשחקנים ובמחלקת הנוער, זאת בנוסף לתפקיד בו נבחר בארגון שחקני הכדורגל בליגת העל והלאומית. זיו אהוד על השחקנים וזוכה להערכה גדולה מראשי המועדון.

 

חוזהו של הקשר גל אלברמן יוארך אוטומטית לעונה נוספת בהתאם לסעיפים שמכניס המנג'ר ג'ורדי קרויף לחוזי המשך על פי כמות המשחקים של לפחות 65 אחוזי השתתפות. הקשר הסרבי, ניקולה מיטרוביץ', זכה בעונה שעברה להמשך חוזה מתוקף השתתפותו ביותר מ–65 אחוזים של המשחקים תחת המאמן פאקו איסטרייאן. אלברמן, שנרכש ב-2010 במהלך אישי של מיץ' גולדהאר מקבוצת בורוסיה מינשנגלאדבאך, אמור לשחק שתי עונות נוספות ובסיום דרכו, כמו זיו, גם לקבל תפקיד ניהולי במועדון.

 

בשבועות האחרונים קיימת התעניינות הולכת וגוברת בשוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' מקבוצות באוקראינה וטורקיה, מהלכים אותם מובילים סוכני שחקנים סרבים. קבוצות דינמו קייב ובשיקטאש מוכנות לשלם עבור השוער בן ה–20 ארבעה מיליון יורו. במכבי תל אביב לא מתכוונים למכור את ראיקוביץ' העונה ובסכום המוצע. הצהובים רוצים את השוער גם לעונה הבאה ולהמתין בנושא מכירתו.

 

ראיקוביץ' מבוקש (ערן לוף)

 

סלבישה יוקאנוביץ' הבהיר כי ישלים את העונה בקריית שלום. המאמן הבהיר שוב למקורביו כי מלבד כתבות באנגליה על מועמדותו למועדונים בממלכה, לא הייתה אליו שום פנייה מעשית.

 

הקשר שלומי אזולאי שחש רגישות בשריר רגלו יזכה למנוחה ויחמיץ את המשחק נגד הפועל באר שבע. על עמדת הבלם לצדו של טל בן חיים נאבקים איתן טיבי וקרלוס גרסיה עם עדיפות לספרדי. טיבי, אגב, אמור לקבל הצעה לחתום לשנתיים נוספות במקביל להחלטה שלו להמתין להצעה מאירופה או ממועדון ישראלי אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי