האלימות משתוללת והפוליטיקאים בשקט

היחידים שמנסים להיאבק באלימות הם ראשי הקבוצות
היחידים שמנסים להיאבק באלימות הם ראשי הקבוצות | צילום: ערן לוף

רגב לא נלחמת בלה פמיליה, טיבי מתעלם מהסכנות בסכנין והרצוג נעלם כשהאדומים מבית פורעים. העיקר להבטיח קולות לפריימיריס

(גודל טקסט)

שבוע עגום של 0:0 על כר הדשא ואלימות ביציעים ומחוץ למגרשים עבר על הליגת העל ועשה את הבלוג עצוב . איזה טעם יש לכתוב על הצפוי לנו במחזור הקרוב אחרי מחזור בו נזרקו יותר אבנים מאשר שנכבשו שערים. וכרגיל, כל מי שאמור לטפל באלימות המשתוללת – ראשי ההתאחדות, המשטרה ובתי המשפט – עושים מעט מדי. ומה עושים הפולטיקאים? שותקים. אם כל הכבוד למהומה סביב מתווה הגז, יש עוד עניינים בוערים על סדר היום.

 

הבעיה היא שלכל קבוצה של חוליגנים יש מישהו למעלה שדואג להם. כמו למשל שרת התרבות והספורט, מירי רגב, המאמצת הלא רשמית של לה פמילייה. "אוהדי בית"ר" (הם בכוונה במרכאות, אלה לא אוהדים) מתנהגים בצורה ברברית והיא מגלגלת עיניים לשמיים. היא הרי צריכה את הקולות שלהם בפריימריז של הליכוד.

 

 

כמו למשל, חבר הכנסת אחמד טיבי. כן אותו טיבי שדורש להוריד את בית"ר ירושלים ליגה ובכלל משמיע את קולו לכל דורש שלה פמיליות מתפרעים, שותק כמו דג באקווריום כשהאלימות נוגעת לקבוצתו האהובה בני סכנין. הביקור בעיר הגלילית נעשה מעונה לעונה מסוכן יותר מלהסתובב ביהודה ושומרון. כבר שנים שאוהדי קבוצות החוץ נאלצים לצאת מסכנין בדרכי מילוט במבצע שמזכיר חילוץ ממחנה הפליטים בלאטה, רק ביום שני ספגו הרכבים של אוהדי מכבי תל אביב מטח (קבוע) של אבנים, אבל טיבי לא ראה ולא שמע.

 

רגב. מה שעצוב בפוליטיקאים הוא שהם חושבים עתיד, לא הווה (דני מרון)

 

ומה תגידו על בוז'י הרצוג יו"ר המחנה הציוני שקרא מעל במת הכנסת להוציא את לה פמיליה מחוץ לחוק. למה לא שמענו את קולו של לוחם הצדק בעניין הרכב של אוהדי בית"ר שהותקף ואנשיו הוכו בשלשלאות מיד לאחר המשחק בין שתי הקבוצות בשבת האחרונה.  או כששמעון אמסלם, הסמל של הפועל תל אביב כדורסל, הותקף בקריאות "בוגד" מצד "האוהדים" של המחנה שלו. לא שמענו את קולך בוז'י. אולי גם אתה חושב על הבחירות הבאות?

 

הצדיקים היחידים בסדום הם ראשי 14 הקבוצות בליגת העל שעושים הרבה כדי לעקור את העשבים השוטים, כל אחד מביתו הוא. אבל בהיעדר אכיפה ראויה – העונשים שמקבלים החוליגנים מצחיקים והפיקוח המשטרתי עליהם עוד יותר – מה הפלא שאלפי אוהדים טובים מעדיפים מדי שבוע להיעדר מהמגרשים ולצפות במשחקים בטלוויזיה?

 

ככה שאנשי ה"סמוך על סמוך, יהיה בסדר" (משטרה, בתי משפט) מתערבבים עם הפוליטיקאים שכל מה שמעניין אותם מרגע היבחרם הוא לארגן בחירה נוספת. לכן רגב מקימה שלל ועדות שמקימות עוד ועדות, שמגישות אינספור הצעות שנזרקות ישר לפח – ורצה לעשות סלפי עם הבוחרים שלה. כך טיבי לא מעז לומר שום דבר נגד האנשים שלו. מה הוא משוגע ? מי יבחר בו לעוד קדנציה? מה שעצוב במנהיגים שלנו שהם חושבים על העתיד. שלהם. לדאוג להווה זה רק המלצה. 

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי