דסה: אף אחד לא שבע, אני מאוד רוצה לזכות באליפות

דסה. הצוות הניהולי יודע מה הוא עושה
דסה. הצוות הניהולי יודע מה הוא עושה | צילום: ערן לוף

מגן מכבי ת"א לקראת ק"ש (20:55): "רוצים להחזיר את כושר ההרתעה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתנהלת לקראת המשחק הערב נגד עירוני קריית שמונה (20:55) כאילו פרשת המאמן סלבישה יוקאנוביץ' ובקשתו לעבור לאמן את פולהאם אינה קיימת כלל.

 

המתח והדריכות בקרב השחקנים גבוהים, בעיקר מהסיבה שהמאמן נראה מעט מרוחק מהם ואינו מודיע אם יהיה בימים הבאים בקבוצה. מי שלוקחים מנהיגות ויוצרים אווירה של ביטחון ועסקים כרגיל הם הקפטן ערן זהבי ולצדו הוותיקים טל בן חיים וגל אלברמן.

 

 

המאמן לא תרגל את ההרכב למשחק הערב נגד קריית שמונה ממנו ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים החלוץ טל בן חיים. נראה כי גם הבלם קרלוס גרסיה מתנדנד בהרכב מהסיבה שיחמיץ את המשחק שלאחר מכן בחוץ נגד הפועל רעננה בשל כרטיסים צהובים. הפצועים אבי ריקן ושלומי אזולאי לא יתלבשו הערב.

 

אפשר שאיתן טיבי שלא שיחק במשחקים האחרונים יזכה לקבל מיוקאנוביץ' את חולצת ההרכב הפותח ונראה גם כי הסיכוי שהחלוץ דיאן ראדוניץ' יפתח בהרכב גבוה. משחקו הבודד של ראדוניץ' בליגה היה כמחליף בסיבוב הראשון נגד עירוני קריית שמונה.

 

לקראת המשחק התראיין המגן אלי דסה לאתר הרשמי של המועדון והתייחס תחילה לאפשרות שיוקאנוביץ' יעזוב: "סאגת המאמן היא לא עניין שלנו. הצוות הניהולי פה יודע מה הוא עושה. אנחנו כשחקנים מגיעים בבוקר לאימון, עובדים על המשחק. ראינו את הוידאו של המשחק נגד באר שבע, למדנו מטעויות שעשינו שם וזה מאחורינו".

דסה. "למדנו מהטעויות נגד ב"ש" (דני מרון)

על היכולת במשחקים הביתיים הוסיף: "הפסדנו שלוש פעמים בבית וזה דבר שלא קרה במכבי בשנים האחרונות. חשוב לנו להחזיר את כושר ההרתעה שלנו. זה משחק מאוד קשה, אבל הוא יכול לעזור לנו מאוד במטרות שלנו".

לסיום אמר גם על הרצון לזכות בתואר הנכסף: "הביאו אותנו השחקנים החדשים בשביל הרענון. הצוות הניהולי והמקצועי היה מודע למצב הסגל והביאו שחקנים שרעבים לאליפות. החומר שחקנים כאן טוב ורעב, אבל אחד לא שבע מאליפויות. אני בתור שחקן חדש במערכת רעב לאליפות בצורה בלתי רגילה".

 

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי (קרלוס גרסיה), עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דור פרץ, נוסא איגיבור (ניקולה מיטרוביץ'), גילי ורמוט, ערן זהבי, דיאן ראדוניץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי