הקרואטי מרסיץ' סיכם לעונה וחצי בבני יהודה

| צילום: אתר רשמי, RNK ספליט

הקשר לא יהיה בסגל מול הפועל חיפה. בן מרגי יעבה את הקישור

(גודל טקסט)

הקשר הקרואטי, אנטוניו מרסיץ', סיכם לעונה וחצי בבני יהודה. מרסיץ' בן ה-28 מקבוצת ר.נ.ק. ספליט כבש העונה שלושה שערים ב-16 הופעות בליגה הקרואטית. מרסיץ בשלוש העונות האחרונות בספליט ולפני כן שיחק חמש עונות בזאדאר. בסך הכל רשם 26 שערים ב-153 הופעות. 

 

בני יהודה תארח מחר (15:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-20, במשחק מפתח לשתי הקבוצות על ההשתלבות בפלייאוף העליון. המארחת צברה 23 נקודות, האורחת 22 נקודות בעוד לרעננה, השישית בטבלה, יש 26 נקודות.

 

 

שון גולדברג יפתח במקומו של בן צעירי הפצוע. גם אלמוג בוזגלו פצוע ולא ישחק כמו גם קשר הרכש, חסן אבו זייד, שלא קיבל את השחרור מארמאביר הרוסית.

 

ההרכב המשוער: דלה אינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, סארי פלאח, שון גולדברג, אסי בלדוט, תיירי דובאי, סתיו פיניש, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, ג'וד נ'וורו.

 

רואש ייעדר בהפועל חיפה, באגה יפתח

 

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, הפתיע את השחקנים לפני האימון כאשר סיפר להם את הסיפור על הקוסם מארץ עוץ וביקש מהם לחשוב מהו מוסר ההשכל מהאגדה.

בקבוצה עדיין מאמינים כי ניתן להשתלב בפלייאוף העליון ומעוניינים להמשיך את הרצף החיובי של הקבוצה, רגע לפני מפגש הגביע החשוב מול היריבה העירונית מכבי חיפה.

המאמן מאיר בן מרגי עשוי לעבות את הקישור ולשחק עם ארבעה שחקנים בחלק זה, כאשר מהראן לאלה וזרקו קוראץ' צפויים לפתוח בחוד.

באגה. הרכש מבאטה ימשיך בקישור (ערן לוף)

הבלם אושרי רואש ייעדר עקב פציעה והפורטוגלי ברונו פיניירו יחליפו. קשר הרכש הבלארוסי דמיטרי באגה ימשיך לקבל קרדיט בקישור.

ההרכב משוער: ניב אנטמן, דור מלול, ברונו פיניירו, טאדאס קיאנסקאס, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, דימטרי באגה, חנן ממן, אדריאן רוצ'ט, מהראן לאלה, זרקו קוראץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי