ליפקה יפתח ברעננה, צמח וזהירוביץ' בעכו

הוכנבוים. עוד משחק הישרדות
הוכנבוים. עוד משחק הישרדות | צילום: דני מרון

משחק מפתח מחר (18:30) לשתי הקבוצות: האחת רוצה צמרת, השנייה לשרוד

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (18:30) את הפועל עכו שמתחת לקו האדום, ותנסה לצאת מהמשבר של שלושה הפסדים רצופים (הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה) שסיבכו את הקבוצה במאבק על הכרטיס לפלי אוף העליון.

גיא ליפקה יחליף ב-11 את עדי נמני שהורחק מול מכבי חיפה. המאמן חיים סילבס דרש מהשחקנים להפסיק לבצע עבירות נאיביות ולבצע מהלכים ללא אחריות שמובילים לספיגת שערים קלים. באימונים השבוע תרגל סילבס מערך דמה של עכו (הגנתי מעובה) ועבד על הדרכים לפרוץ אותו.

 

 

ברעננה ממשיך להתאמן הקשר הניגרי לארי בוואליה. ההחלטה לגביו נדחתה לשבוע הבא.

 

מחכים לשני חלוצים

"נעשה הכל כדי להישאר בליגה", אמרו בהפועל עכו לקראת המשחק מול רעננה. עבור הקבוצה של ירון הוכנבוים, הממוקמת 13 עם 18 נקודות בלבד, כל משחק הוא בבחינת מסע הישרדות.

בעכו עדיין מחפשים להתחזק בשני חלוצים וכמה נבחנים אמורים לנחות בימים הקרובים. כמו כן מעוניינים בקבוצה להחזיר את  אמיר אבו ניל, שביקש להשתחרר מהפועל חיפה.

ציון צמח שנעדר בשל מחלה מול מכבי תל אביב (3:0) יחזור ל-11 מול רעננה. עדנאן זהירוביץ' החלים מפציעה ויפתח אף הוא. עלאא ג'אפר אמור לפתוח במקומו של אחמד קאסום החולה. עוביידה חטאב שהורחק לשלושה משחקים לא יהיה בסגל.

 

ההרכבים המשוערים

הפועל רעננה: אריק ינקו, גיא ליפקה, עידו לוי, בן והבה,עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב, יובל שבתאי, רנה מיחליץ',ברק בדש, אוואנס קנגוואה.

הפועל עכו: דני עמוס, עלאא ג'אפר (אחמד קאסום), מושיקו מישאלוף, בוריס קפיטוביץ', שמוליק מלול, ברניסלב יובאנוביץ', סמואל גילמור, עדנאן זהירוביץ', ציון צמח, דור כוכב, אליאור סיידר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי