יוסי בניון עשוי להצטרף לליגה האוסטרלית

בניון. ימריא ליבשת החמישית?
בניון. ימריא ליבשת החמישית? | צילום: Gettyimages

דיווח: ניסיון לשדך את קפטן מכבי חיפה לאחת מקבוצות ביבשת החמישית

(גודל טקסט)

האם יוסי בניון בדרכו המפתיעה לעבר קדנציה נוספת מעבר לים? דיווחים הבוקר (שישי) באוסטרליה טוענים כי קפטן מכבי חיפה, הוא אחד משלושה כוכבים בינלאומיים שהביעו נכונות להצטרף ל-ALeague, הליגה המקומית באוסטרליה.

 

בניון עשוי להצטרף לחברו בעברו בליברפול, לואיס גרסיה, שחתם השבוע בסנטרל קוסט מארינרס. סוכן השחקנים גוסטבו קארנקו מנסה לשדך מספר כוכבים לליגה המקומית.

כידוע, מאז חזר בניון ללבוש את המדים הירוקים הוא סובל מקללות, הקנטות ושלטים שמונפים נגדו באופן קבוע מצד מספר אוהדי מכבי חיפה, דבר אשר צפוי להוות גורם מכריע בהחלטה לגבי המשך דרכו.

 

הקפטן לא מקבל את הכבוד לו הוא ראוי (ערן לוף)

 

בין השמות שעלו נמצאים גם אקס ראן ופורטסמות', ג'ון אוטקה הניגרי, הנחשב לשחקן חופשי ואקס ולנסיה, דויד נבארו.

 

"הליגה האוסטרלית היא ליגה מאוד אטרקטיבית לשחקנים ומאמנים רבים. אורח החיים מאוד מושך, אנחנו מקווים שנוכל לעזור להתפתחות המשחק במדינה ובשווקים במזרח", אמר קארנקו.

 

 

 

אם יעבור לאוסטרליה, זו לא תהיה הפעם ראשונה ששחקנים ישראלים חושבים על היבשת החמישית ואף משחקים בה. בשנות ה-60 היתה יעד מועדף. רפי לוי, ג'רי חלדי ודניאל שמילוביץ' עברו להכח סידני, שהיתה האלופה בזמנו.

 


דל פיירו. בניון בעקבותיו (Gettyimages)

 

בליגה האוסטרלית נמצאת בשדרוג בשנים האחרונות כאשר מנצ'סטר סיטי היא אחת הקבוצות שזוכה לייצוג בליגה הזו כשהיא שותפה בבעלות על קבוצת מלבורן סיטי. הכוכב הכי גדול שהיווה אחד מסמלי הליגה המקומית היה אלסנדרו דל פיירו האיטלקי שתי עונות בסידני. גם שחקנים עם עבר בליגות בכירות כמו ז'אק פאטי הצרפתי סנגלי, ברונו פורנרולי האורוגוואיי ואחרים זכו להצטרף לליגה המקומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי