זועבי: אבא אמר לי: 'אתה תהיה השוער של הנבחרת'

זועבי. אם אתה מפחד
זועבי. אם אתה מפחד | צילום: ערן לוף

שוער קרית שמונה: "בכלל לא אהבתי כדורגל. לומד מאיקר קסיאס מאז שהייתי קטן"

(גודל טקסט)

"אני לא צריך לחשוב על לא לעשות טעות, אחרת אני אעשה טעות". שוער קרית שמונה מהדי זועבי, האיש שעצר השבוע את מכבי חיפה, התראיין לתכנית הספורט של FM103. "כולם דיברו איתי אחרי השער שקיבלתי מול הפועל חיפה (במחזור הקודם) ואמרו לי שזה קורה גם לגדולים ביותר. מאמן השוערים, הצוות וכל השחקנים עזרו לי להמשיך קדימה".

 

בקרית שמונה זועבי הוא השוער השני והוא נשאל מה יקרה כאשר השוער הראשון, גיא חיימוב, יחזור להיות כשיר. "אמרתי יותר מפעם שלא מעניין מי משחק, מעניין מה עושה הקבוצה ולהמשיך לעבוד קשה", השיב זועבי. "אישית, אני מרגיש המון שיפור ולא חשבתי בכלל שאשחק ברמה כזאת. אבל אני לא יכול לבוא למאמן ולהגיד: 'הייתי טוב, תן לי לשחק'"

 

 

כשנשאל על האפשרות להיות שוער ראשון בקבוצה אחרת, השיב: "יש לי עוד שלוש שנים בחוזה בקרית שמונה. זה תלוי בסוכן שלי (גלעד קצב) ובאיזי שרצקי, מה שהם אומרים".

 

זועבי הפתיע כשסיפר: "בהתחלה בכלל אהבתי כדורגל, אבל  אבא שלי אמר: 'אתה תהיה השוער של נבחרת ישראל'. הלכתי אתו ובזכותו הגעתי לאן שהגעתי. היום אני כבר לא רוצה שום דבר, רק לשחק כדורגל".

 

זועבי. "בזכות אבא שלי הגעתי לאן שהגעתי" (ערן לוף)

 

שוער קרית שמונה גם נשאל אם שוער צריך להיות קצת משוגע, והשיב בחיוך: לא קצת. לא בקטע של לעשות בעיות במגרש ולהשתולל. שוער צריך לחשוב על לקחת כל כדור, גם אם אתה שובר את האף. אם אתה מפחד, אל תהיה שוער". זועבי גם גילה מי נתן לו השראה: "אני לומד מאיקר קסיאס מאז שהייתי קטן, מהאינסטינקטים שלו. אני גם אוהב את דויד דה חאה".

 

זועבי סיכם ואמר: "היחסים שלי עם כל השחקנים טובים וחיימוב מפרגן מאוד. אחרי המשחק הוא שלח לי הודעה: 'כל הכבוד. היית מרוכז, אני גאה בך'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי