חסארמה לא יבצע שינוי, מרסיץ' יפתח בבני יהודה

זועבי. ממשיך בהרכב של חסארמה
זועבי. ממשיך בהרכב של חסארמה | צילום: ערן לוף

מאמן קריית שמונה ימשיך עם אותו הרכב שניצח את מכבי חיפה מול הכתומים

(גודל טקסט)

בקרית שמונה סיימו את ההכנות לקראת משחק הבית מחר (שבת, 18:30) נגד בני יהודה ובקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום מהניצחון על מכבי חיפה ביום ראשון בסמי עופר.

 

השוער גיא חיימוב והבלם קאסיו פרננדס ימשיכו להיעדר, כך שהמאמן סאלח חסארמה צפוי להמשיך עם אותו הרכב שניצח את הירוקים בתחילת השבוע. בהתקפה צפויים להמשיך ברונו קוניה, אופיר מזרחי וחלוץ הרכש הניגרי אוסטין אמוטו שכבש כבר 4 שערים בחמשת המשחקים שלו במועדון.

 

 

החלוץ אחמד עאבד צפוי לחזור לסגל הקבוצה אחרי שנעדר מהמשחקים האחרונים עקב פציעה והקשר הליטאי רוקאס סטנוליביציוס צפוי להמשיך לחכות להזדמנות מהספסל.

 

עאבד. חוזר לסגל של חסארמה (ערן לוף)

 

הרכב משוער: מהדי זועבי, עודד אלקיים, דין מימוני, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, עומר צלישר, רועי שוקרני, עדן שמיר, אופיר מזרחי, ברונו קוניה, אוסטין אמוטו.

 

אנתוני מרסיץ' צפוי לפתוח בהופעת הבכורה

 

בני יהודה תעלה מחר צפונה למפגש נגד הפועל קריית שמונה, הצמודה אליה עם 26 נקודות במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון מהמקומות שבע ושמונה בו הן מדורגות.

 

ראשי הקבוצה מאמינים כי בששת המחזורים האחרונים של הסיבוב השני הם יוכלו לחלוף על אחת או שתיים משלושת הקבוצות המקדימות אותה, מכבי חיפה, מכבי פ"ת והפועל רעננה.

 

הקשר הקרואטי החדש אנתוני מרסיץ' יערוך הופעת הבכורה וצפוי לפתוח, אך חסן אבו זייד שחתם השבוע לא ישחק מכיוון שטופס השחרור מההתאחדות לכדורגל ברוסיה טרם הגיע.

 

עזוז. לא יעמוד לרשותו של מזרחי (עדי אבישי)

 

המגן/בלם איציק עזוז פצוע ולא יהיה מחר בסגל, כמו גם אלמוג בוזגלו. המגן השמאלי בן צעירי החלים מהפציעה וצפוי לשבת על הספסל. באימונים תרגל המאמן יוסי מזרחי מערך מעובה נגד התקפות המעבר המהירות של שחקני קריית שמונה בעיקר מהאגפים וסימן את ברונו קוניה ואופיר מזרחי כשחקנים שצריך להיצמד אליהם מבלי לבצע עברות לא חכמות.

 

הרכב משוער: דלה איינוגבה, שי קונסטנטין, דן מורי, סארי פלאח, שון גולדברג ( בן צעירי), אנתוני מרסיץ', סתיו פיניש, אסי בלדוט, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, ג'וד נורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי