"לא אופתע אם בית"ר שוב תנצח את מכבי ת"א"

פעם מכבי חיפה היתה מחוייבת לאליפות
פעם מכבי חיפה היתה מחוייבת לאליפות |

מיכאל זנדברג נזכר בתצוגה שלו מול הצהובים והסביר איך מכבי חיפה תרוץ לאליפות

(גודל טקסט)

לפני תשע שנים, הציגה בית"ר ירושלים של ארקדי גאידמק את אחת הקבוצות הטובות שלה בשנים האחרונות. גאידמק החתים את אלוף העולם הארגנטיני, אוסי ארדילס כמאמן ורכש את כל הכוכבים בליגה. הכוכב אולי הכי חשוב שלו היה הקשר, מיכאל זנדברג, שהגיע לבירה עם מאזן של שלוש אליפויות רצופות במכבי חיפה.

קבלן האליפויות פתח את הקדנציה שלו בבית"ר עם צמד במחזור הראשון מול מכבי תל אביב. השער השני היה אחד השערים היפים באותה עונה, אבל למרות הניצחון, משהו לא דפק בקבוצה.

"משהו חרק עם ארדילס" נזכר זנדברג באולפן פלאשבק. "לא היתה התאמה מנטלית בין הקבוצה לארדילס. הוא בא ממקומות אחרים ואנחנו לא הבנו אותו. ראו שהקבוצה יכולה לשחק הרבה יותר טוב ואז הביאו את יוסי מזרחי שהחיבור איתו היה מאוד טוב".

זנדברג במכבי חיפה. "לא היה דבר כזה שלא ננצח. זה היה יהרג ובל יעבור" (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

זנדברג, שכאמור חגג שלוש אליפויות במכבי חיפה, הסביר על ההבדלים שבין זכיה באליפות בירוק מול הזכיה באליפות בבית"ר ירושלים: "במכבי חיפה של אז היו מחוייבים לאליפות והיום אנחנו רואים שמכבי תל אביב מחוייבת".

"כשאני הייתי שם, לא היה דבר כזה שלא ננצח או לא ניקח אליפות. זה היה יהרג ובל יעבור. כשהגעתי לבית"ר הכל היה חדש. הקבוצה לא זכתה באליפות תשע שנים וכל דבר התקבל בהתפעהץ כל ניצחון התקבל בהפתעה. הרעב של המועדון והקהל הוביל לאליפות".

באולפן פלאשבק. לא יופתע אם בית"ר תנצח שוב את מכבי תל אביב

על המשחק הקרוב בין שתי הקבוצות, אמר זנדברג: "בית"ר התחילו את העונה עם יכולת פחות טובה, אבל רואים מאמן צעיר ורעב. זה לא אותו דבר מהתקופה שאני הייתי שם, אבל זה לא יפתיע אותי אם בית"ר תנצח שוב את מכבי תל אביב".

לצפייה בכל תוכניות פלאשבק ולתגובות והצעות חפשו "פלאשבק" בפייסבוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי