קאווה יצטרף להפועל ת"א. נמניה ניקוליץ' נחת בארץ

קאווה במאבק עם נגטומו. יסייע להפועל תא?
קאווה במאבק עם נגטומו. יסייע להפועל תא? | צילום: Gettyimages

הברזילאי שעל הגעתו פורסם לראשונה בספורט1 יחתום, המונטנגרי יצטרף

(גודל טקסט)

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי ה-1:0 להפועל באר שבע אמש (שבת). נכון, פערי הרמות ברורים, אבל האדומים תפסו את הקבוצה של בכר ביום לא מרשים וקיוו לצאת עם יותר מהמשחק.

 

ההרחקה של בן רייכרט טרפה מעט את הקלפים עבור גוטמן ובמועדון קיימת אכזבה גדולה מהקשר שעשוי לאבד את האמון מהמאמן, זאת אחרי שחזר להרכב במשחקים האחרונים.

 

 

בהפועל ת"א עובדים עתה על חיזוק אחרון רגע לפני תום חלון ההעברות. האדומים שואפים להסכים את עסקת רכישתם של שחקני מכבי נתניה, פאדי נאג'ר וארון שוינפלד שטרם הושלמה סופית. האדומים הציבו אולטימטום בנושא ליו"ר נתניה, דורון אוסידון ובו אמרו: "יש לכם 48 שעות לסיים את העסקה, אחרת הצ'קים מבוטלים". אם אוסידון ונתניה ייעתרו לשחרור החלוץ כבר עתה, דודו ביטון צפוי לעשות את הדרך ההפוכה ואילו נאג'ר גם כן יצטרף לאדומים.

 

שוינפלד. אולטימטום לנתניה (דני מרון)

 

המחלוקות נבעו לגבי מימוש העסקה באופן מיידי כאשר המאמן אלי גוטמן התעקש כי החלוץ היהודי יצטרף לסגל של האדומים כבר עכשיו.

 

בנוגע לצירופו של החלוץ שלומי ארבייטמן, בהפועל תל אביב לא מתכוונים לממן את שכרו של 250 אלף דולר לעונה, והוא עתיד להצטרף רק אם יסכים לקצץ. במועדון בונים על כך שהחלוץ לחוץ למצוא קבוצה בה יבוא לידי ביטוי ואולי יסכים להתפשר.

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 הקשר האחורי הברזילאי, קאווה צפוי להצטרף מנפטצ'י באקו האזרית לסגל של האדומים. הברזילאי בן ה-26 שמתנשא ל-1.86 מ' צפוי להחליף את מיחאי פינטילי וישתכר 80 אלף דולרים עד תום העונה.

 

גוטמן מעוניין בעוד שני זרים. נמניה ניקוליץ' המונטנגרי עשוי להיות זה שיצטרף לקאווה במרכז המגרש של האדומים. הקשר שיחק בבאטה בוריסוב הבלארוסית ונחת בארץ על מנת להשלים מעברו לאדומים.

 


ניקוליץ'. יעבה את מרכז המגרש של האדומים (Gettyimages)

 

מי שמאוכזב ממעמדו הוא הקשר משה אוחיון שעשוי לעזוב את יום רביעי כאשר מכבי נתניה מגלה עניין בצירופו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי