מכבי פ"ת: גורדנה צפוי להצטרף ביממה הקרובה

יגיע בהשאלה ויחזק את מרכז השדה. גורדנה
יגיע בהשאלה ויחזק את מרכז השדה. גורדנה | צילום: דני מרון

אבי לוזון שוחח עם השחקנים אחרי ההפסד לרעננה ועודד אותם לקראת גמר גביע הטוטו

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה רשמה את הפסדה הרביעי ברציפות, 1:0 להפועל רעננה, ובקבוצה מתחילים להרגיש לחץ. אם שני ההפסדים לשתי המוליכות התקבלו בהבנה, ההפסד לקבוצה של חיים סילבס לא התקבל כל כך בהבנה: "זה היה משחק מאוד מגעיל שלנו, אולי בין הגרועים בשנים האחרונות. יש שחקנים שמקבלים את ההזדמנות ולא ראויים לה" אמרו במועדון.

 

אבי לוזון נשאר דקות ארוכות בחדרי ההלבשה בניסיון להבין מה לא עובד בתקופה האחרונה וכיצד אפשר לצאת מהמשבר, שהופיע גם בסיבוב הקודם נגד אותן קבוצות. יו"ר ההתאחדות לשעבר שטח בפני השחקנים את אכזבתו.

 

 

למרות רצף ההפסדים, שחקנים בקבוצה מנסים להרגיע את הרוחות: "כדורגל זה עניין של מומנטום", הסביר אחד מהם. "נכון שכרגע אנחנו לא נראים ככאלה שמסוגלים לחזור לנצח, אבל צריך לזכור שהרבה שחקנים נעדרו. בכדורגל הכל עניין של מומנטום, היינו קבוצה טובה לפני ההפסדים ונישאר גם אחרי".

 

לא משרה לחץ בחדר ההלבשה. לוזון (אריאל שלום)

 

גולדנברג צפוי להיות כשיר לגמר גביע הטוטו, דנינו בספק

רועי גורדנה צפוי להשלים במהלך היממה הקרובה את השאלתו מהפועל באר שבע, ובמועדון מקווים שהוא יוסיף מחץ בקישור, שלא היה אפקטיבי נגד רעננה. עוז פרץ צפוי לעזוב את הקבוצה והוא נמצא בדרך להפועל עכו.

 

מבחינת מסדר הפצועים וההרחקות, בקבוצה שמחו לקבל בחזרה את ראדה פריצה ועידן שמש. חגי גולדנברג הפגוע בראשו אמור לחזור לסגל לקראת גמר גביע הטוטו נגד קרית שמונה ביום שלישי, כאשר גם גידי קאניוק שלא שיחק עקב צהובים צפוי לחזור. מי שעדיין בספק הוא עומר דנינו שפצוע בשריר התאומים ובקבוצה ינסו להכשירו.

 

"כל משחק נגד רעננה הוא סוג של מלחמה, ספגנו שער ואז רעננה הלכו אחורה והתגוננו", סיכם את ההפסד עודד גביש. "ידענו מראש שהמשחק נגדם יהיה משחק של חפירות. היינו יכולים לספק יותר איכות למשחק ולקבל החלטות יותר טובות, אבל לא עשינו את זה".

 

באים לנצח כל משחק. גביש (אודי ציטיאט)

 

"המטרה שלנו היא עדיין פלייאוף עליון, ונשארו חמישה גמרי גביע בליגה כמו גמר גביע הטוטו בשלישי", המשיך הבלם. "כמו שגם אם היינו מנצחים לא היינו נחים על זרי הדפנה, ככה גם אחרי ההפסד לא נשבור את הכלים. נמשיך בשלנו כי כל משחק לגופו. אנחנו לא נתרץ, מכבי פתח תקווה זה מועדון שבא לנצח כל משחק, לא משנה איפה".

 

"אנחנו צריכים לעשות הערכת נזקים כי זה המאני טיים וכל מה שעשינו עד סיום העונה ייקבע במשחקים הקרובים", הבהיר גביש. "אנחנו מועדון יציב, שמקבל שקט מהצוות המקצועי ומההנהלה, שיכינו אותנו למשחק הבא בצורה הטובה ביותר. אבי תמיד נכנס לחדר ההלבשה ותמיד טוב לשמוע מה יש לומר, הוא בן אדם עם הרבה ניסיון בכדורגל והוא לא משרה לחץ אלא להיפך, כי אנחנו יודעים שיש מאחורינו צוות תומך וחזק שנותן לנו את השקט להתרכז רק בכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי