אם יוקאנוביץ' יעזוב, גוטמן מועמד להחליפו

גוטמן
גוטמן | צילום: עדי אבישי

פולהאם מחכה למאמן מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר ישים ישראלי על הקווים?

(גודל טקסט)

הגורמים המובילים במכבי תל אביב – מיץ' גולדהאר,מרטין ביין וג'ורדי קרויף – מודעים כבר מספר שבועות לאפשרות שהמאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' עשוי לעזוב בתקופה הקרובה למען חוזה באנגליה, כשהקבוצה המדוברת הממתינה לו היא פולהאם מתחתית הצ'מפיונשיפ. זה לא אומר שאין תכניות להמשך. 

כפי שפורסם לראשונה כאן באתר ספורט1, מאמן הנבחרת הלאומית היוצא אלי גוטמן מועמד מוביל להחליף את יוקאנוביץ', אם האחרון יעבור בזמן הקרוב לאנגליה. ההחלטה הסופית בנושא המאמן תהיה כמובן של הבעלים מיץ' גולדהאר לאחר שבשלוש האליפויות האחרונות זכו מאמנים זרים.

העדיפות באמצע העונה לאלי גוטמן היא בשל ההיכרות הקרובה שלו עם רוב שחקני מכבי תל אביב בנבחרת ישראל, ובעיקר עם ערן זהבי, גילי ורמוט וקפטן הנבחרת הבלם טל בן חיים. נכון לעכשיו, במכבי תל אביב לא מגיבים להתפתחויות בגזרת יוקאנוביץ'-פולהאם ערב משחק הצמרת מול הפועל באר שבע.

מוקדם יותר פורסם ברדיו BBC כי סלבישה יוקאנוביץ' כבר סיכם את תנאיו בפולהאם. על פי הפרסום, המאמן הסרבי יעזוב כבר לאחר המשחק הקרוב מול באר שבע, על אף שטרם סוכם על גובה הפיצויים שתשלם הקבוצה האנגלית לאלופה הישראלית.

באשר לקוטג'רס, לאחר 22 מחזורים בצ'מפיונשיפ פולהאם מדורגת במקום ה-18 בטבלה, מרחק שש נקודות בלבד מהקו האדום בליגת המשנה ואחרי שבעה משחקים רצופים בליגה ללא ניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי