קרויף רוצה את גוטמן כעת, גולדהאר וביין מתלבטים

קרויף. הפעם הוא איש ביצוע?
קרויף. הפעם הוא איש ביצוע? | צילום: עדי אבישי

יוקאנוביץ' עדיין לא עזב רשמית, אך השחקנים כבר רואים בו "מאמן לשעבר"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי ת"א נהנים כעת מיום חופש, ומחר ישובו מחר להכנות לקראת המשחק ביום ראשון בבלומפילד נגד הפועל קריית שמונה.

 

הנושא המעסיק את המועדון, השחקנים והאוהדים, הינו בקשתו של המאמן הסרבי, סלבישה יוקאנוביץ', לעזוב לאלתר למען משרת מנג'ר פולהאם. ההמתנה בקריית שלום היא להחלטה שתגיע מקנדה של הבעלים, מיץ' גולדהאר, שמנהל את המו"מ עם סוכנו האנגלי של יוקאנוביץ' ומול מנהלי הקבוצה האנגלית.

 

 

מכאן פועל במקביל בנושא המנכ"ל, מרטין ביין, שנכון לעכשיו הודיע ליוקאנוביץ' כי יזכה לתשובה בקרוב, לאחר שהצדדים יגיעו לסיכום בנושא הפיצוי הכספי שיועבר לצהובים.

 

בקריית שלום קיים חשש גדול מהמשחק נגד קריית שמונה ומהעובדה שהמאמן הסרבי ביקש לעזוב. "מכבי תל אביב אינה יכולה להשאיר בעמדתו מאמן שהראש שלו בקבוצת תחתית בצ'מפיונשיפ, גם אם שמה הוא פולהאם", אמר גורם המקורב למועדון.

 

הסרבי, שרק לפני שבועיים הבטיח כי הוא מקצוען ויכבד את החוזה שלו עד תום העונה, הפך ללא אמין. השחקנים כבר מבינים כי יוקאנוביץ' הינו בפועל "מאמן לשעבר" והתעקשות אם תהיה להשאירו היא בבחינת מהלך של "תם הטקס, האליפות יורדת דרומה", והכישלון הוא של העומד בראש המערכת המקצועית ג'ורדי קרויף.

 

המנג'ר המקצועי רוצה למנות כבר עכשיו את המאמן הלאומי לשעבר, אלי גוטמן, שאת שמו כבר העביר למרטין ביין ומיץ' גולדהאר. השניים, שבתום העונה שעברה "נכנעו" לקרויף וקיבלו את דעתו הבלתי מתפשרת להעיף את פאקו איסטריין, האיש שזכה בשלושה תארים, אינם ממהרים לפתוח את שערי קריית שלום עבור מאמן ישראלי.

 

"בעונה שעברה ביקש קרויף להביא לקבוצה את רוני לוי ונדחה בתוקף", אמר גורם מקורב, "עכשיו ההחלטה בין ישראלי למאמן זר היא של גולדהאר את ביין, כשקרויף יהיה רק איש הביצוע".

 

גם שחקנים בקבוצה בשיחות פרטיות עם מקורבים להם טוענים כי הבאת מאמן זר נוסף תפרק את העונה לחלוטין. לטענתם, מאמן שאינו מכיר את הליגה הישראלית ועד שיגיע וילמד אותה מבחינה מקצועית האליפות כבר תהיה בכניסה לבאר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי