מכבי חיפה רוצה את איטור מונרוי ממכבי פ"ת

מחוזר בכרמל. מונרוי
מחוזר בכרמל. מונרוי | צילום: דני מרון

רוני לוי ניפה את משומר וידין מהסגל לסכנין והציב אותם ברשימת ההעברות

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתכוונים לבצע שינוי מקצועי עמוק בחלון ההעברות של חודש ינואר בקרב השחקנים הזרים והישראלים. השם שעלה בימים האחרונים בקרב הצוות המקצועי של הקבוצה הוא איטור מונרוי, הקשר הספרדי היצירתי של מכבי פתח תקווה, שבדיקות בנושא מעמדו נעשו על ידי גורמים הקשורים לירוקים.

 

נכון לעכשיו מונרוי מחזיק בחוזה במלאבס עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, אולם יחד עם זאת גורם המקורב למהלך החשאי הדגיש: "לכל שחקן יש את תג המחיר שלו, ואם המהלך יתפתח לכדי הצעה רשמית יש אפשרות להתקדם". גורם המקורב לפ"ת הסיף כי בכפר גלים סבורים שסגנון המשחק של מונרוי דומה לזה של הקשר שפרש, גוסטבו בוקולי.

 

 

על פי המסתמן, הירוקים מתכוונים להשקיע מאמצים רבים במונרוי, ואף לקיים עסקת חילופין במסגרתה יעברו למושבה שחקן או יותר מן הבאים: אביחי ידין, אייל משומר, עטאא ג'אבר, אלון תורג'מן ושחר הירש.

 

בנוגע לידין ומשומר, המאמן רוני לוי הודיע לשניים לעזוב את האימון כחלק מנוהל חדש, לפיו שחקנים שלא נכללים בסגל לשבת לא יתאמנו עם הקבוצה ולא ישתתפו באספות. סוכניהם של שני השחקנים קיבלו הודעה לפיה השחקנים נמצאים ברשימת ההעברות והם רשאים לחפש לעצמם קבוצה בחלון ההעברות הקרוב.

 

רוני לוי הודיע למשומר לחפש קבוצה (דני מרון)

 

שחקן נוסף בו מעוניינת חיפה הוא הקשר הברזילאי של בני סכנין, ז'וארז'יניו. בין הצדדים מקובל כי המגעים בנוגע אליו יתפסו תאוצה לאחר המשחק בין שתי הקבוצות בשבת באצטדיון דוחא (ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-16:45). גם במקרה הזה העסקה צפויה לשלב בין ושחקנים, כאשר שני המועמדים להיפרד מחיפה הם ניקולה דריניצ'יץ' ולודביק אוברניאק. בעניין זה הגיב המאמן רוני לוי ואמר: "לא אתייחס לשחקנים בהם אנחנו מתעניינים לעתיד, זה לא הוגן".

 

בתוך כך, ממשיכה הקבוצה בהכנותיה למשחק נגד אותה סכנין. המאמן התבטא לקראת המשחק ואמר: "עשינו תוצאות טובות ויש אכזבה משני המשחקים האחרונים. יש משימה נגד קבוצה שהחליפה מאמן, יוסי אבוקסיס הוא מאמן מצוין וממתין לנו משחק קשה. אין לנו אקסטרה נקודות לאבד". לסגל הרחב ישוב החלוץ איתי שכטר, שסיים עונש הרחקה משלושה משחקים אחרי שספג אדום שני העונה במשחק גביע הטוטו נגד מכבי פ"ת. 

 


ואליינטה ואוברניאק עם השי שקיבלו (מכבי חיפה, רשמי)

 

לגבי נושא ניקולה דרינצ'יץ' הבהיר לוי: "הנושא יטופל בתוך המועדון". מנהל הקבוצה רועי שני חילק לשחקנים הזרים חבילות שי מהודרות לקראת חג המולד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי