נואשת: ברק לוי מתנדנד, גיגי וקדוש מועמדים

ברק לוי. לא מצליח להטביע את חותמו
ברק לוי. לא מצליח להטביע את חותמו | צילום: דני מרון

הירש ותורג'מן מסרבים לעבור מהכרמל לנתניה, עטר ישוב לאופציית דודו ביטון

(גודל טקסט)

במכבי נתניה מנסים לקדם בדחיפות את נושא הרכש, כאשר היו"ר אוסדון עורך בימים האחרונים סדרת פגישות עם יושבי ראש בליגת העל בנוגע לשחקנים בהם מעוניינת נתניה.

המטרה של אוסדון היא להחתים בשלב הראשון את קשר קריית שמונה, הצרפתי דייויד מנגה, וכן את קשר הפועל רעננה סער בנבנישתי אולם במקרה של האחרון חיים סילבס, מאמן הקבוצה, מטיל וטו על המהלך בשלב זה למרות שהבעלים אשר אלון אישר את השאלתו של הקשר במטרה לסייע לשכנה מנתניה.

בנוסף, בנתניה מחפשים חלוץ זר שיגיע בהקדם האפשרי ומבינים כי הסיכוי שיגיע חלוץ ישראלי איכותי קטן מיום ליום. שחר הירש ואלון תורג'מן, חלוצי מכבי חיפה ששוחררו, לא מעוניינים להגיע לעיר היהלומים ועל כן נראה שראובן עטר יחזור לאופציית דודו ביטון מהפועל ת"א.

ביטון. חלוצים מכבי חיפה יגרמו למעברו לשרון? (עדי אבישי)

גם בגזרת שמואל שיימן, המגן השמאלי של האדומים שכבר סיכם את תנאיו בנתניה בשבוע שעבר, התעוררו בעיות שמעכבות את השאלתו מהפועל ת"א לקבוצה המשוועת למגן שמאלי.

במקביל, יודיע אוסדון בימים הקרובים למספר שחקנים לחפש קבוצות חדשות בעקבות העובדה שראובן עטר כלל לא מכליל אותם בתכניותיו המקצועיות.

גורמים בנתניה לא פוסלים גם הבאת שוער על חשבונו של ברק לוי המושאל ממכבי ת"א, שמתחילת העונה מפגין יכולת שאינה משביעת רצון ולא מטביע את חותמו בנתניה, כך לפי טענת אנשי המועדון. שמם של צחי גיגי ממכבי פ"ת ורן קדוש מבני סכנין עלה כמועמדים אפשריים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי