בן שמעון: "פריצה לא קרוב אלינו כרגע"

שחקני פת חוגגים על חשבון כפס
שחקני פת חוגגים על חשבון כפס | צילום: אודי ציטיאט

מאמן מכבי פ"ת הנמיך את הלהבות. נעים: "בסגל הזה יהיה קשה להישאר"

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת גברה 0:2 על הפועל כפ"ס לעיני 1,600 צופים באיצטדיון המושבה. גיא מלמד (4) ומוחמד כליבאת (69) סידרו למלאבסים ניצחון לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות וסיבכו את כפ"ס עמוק מתחת לקו האדום.

 

בצד המנצח,רן בן שמעון שוב יצא מרוצה: "אנחנו כבר עשרה משחקים בכל המסגרות ללא הפסד. באנו קצת חסרי אנרגיה לתחילת המשחק. המתנה שקיבלנו בהתחלה גרמה לנו לסגת לאחור. גם לדעת לנצח צריך, לא כל יום נותנים הצגות. יש פה חבר'ה רציניים שיודעים להתעלות ואני מאוד גאה בהם. זה ניצחון מאוד חשוב למכבי פ''ת כי זה היה נראה מבחוץ קל אבל ידענו שזה יהיה קשה. הפועל כפ''ס יריבה טובה".

 

על ההבדל בין סיום המשחק הזה לקודמים: "בני יהודה הגיעו לרבע מצב ובעטו לחיבור, כפ''ס הגיעו לכמה מצבים ולא כבשו. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם כל סיטואציה שתבוא בפנינו".

 

על צירופו של ראדה פריצה: " אני לא יודע מי הוציא את הידיעה הזאת. זה כרגע לא קרוב. יש הרבה שמות, פריצה הוא שחקן יוצא מן הכלל. שיהיה משהו סגור נודיע. אנחנו מחפשים שחקן טוב שיעזור לנו וכרגע זה מוקדם לדבר יותר מידי. אני סומך על השחקנים שלי ויש לנו קבוצה טובה. אם נוכל לחזק את הקבוצה בשחקן מוביל נעשה זאת, אבל כרגע הוא קרוב כמו שחקנים אחרים. נחכה ונראה מה מתפתח".

 

על יכולתו הטובה של עודד גביש שממלא את מקומו של אליסון דוס סנטוס: "עודד גביש בא כל שבוע ומראה שיש על מי לסמוך. זה עוד משחק מצויין לארסנל שלו עם שקט וצנעה".

 

בצד המפסיד, פליקס נעים נראה מיואש: "אני חושב שבכל המשחק ביטלנו לחלוטין את מכבי פ"ת. נגד בית"ר ירושלים ובני יהודה הם הגיעו לכמות רבה של מצבים והיום הם לא הגיעו כמעט לאף מצב. אנחנו הגענו למצבים ולא ידענו להבקיע. מצבים נייחים גרמו להפסד .ספגנו 18 שערים ו-12 מהם ממצבים נייחים. זה מתסכל מאוד".

 

על הבעיה בקבוצה: "חסר לנו מה שחסר להרבה קבוצות בליגה – חיזוק התקפי. אנחנו מחפשים וקשה מאוד למצוא".

 

על מעמדו: "האם מעמדי יציב? אתה יכול לשאול את סתיו שלם. אני בא ועובד ואני כבר שלוש שנים פה. אני חושב שאני כן האיש שיכול להוציא את הקבוצה מהבוץ. אני מכיר את השחקנים, ויודע שאנחנו צריכים להתחזק ולשנות משהו. אני חוזר ואומר, אנחנו באותו בוץ כמו כולם. כמו שעכשיו ירדנו למטה, אתה יכול לנצח משחק שניים ואז אתה מטפס 3-4 מקומות ואומרים".

 

על תלונות הקהל: "הקהל צועק וזה בסדר, אני לא היחידי בארץ שצועקים לו. אני חסין לזה וזה עובר לידי". על סיכויי ההישארות: "בסגל הזה ללא חיזוק יהיה קשה מאוד להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי