סכנין בעקבות נסאר, שמעדיף להישאר בהפועל

נשאר בינתיים בהפועל תא. נסאר
נשאר בינתיים בהפועל תא. נסאר | צילום: דני מרון

אבו יונס: "ללא קשר לז'אורז'יניו אנחנו צריכים להתחזק בקשר ובמגן שמאלי"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הביתי למכבי חיפה בני סכנין הייתה קרובה להשיג ניצחון ראשון בעידן יוסי אבוקסיס, אך בשל טעות של השוער רן קדוש דקות לסיום המשחק בעכו ספגה שער שוויון בפנדל וסיימה את המשחק בתיקו 2:2.

 

בקבוצה ייערכו מספר שינויים בסגל לקראת חלון ההעברות של ינואר שייפתח בעוד מספר ימים. לאחר המשחק אבוקסיס עצמו הצהיר כי לא יוחתמו סתם שחקנים לשם ההחתמה.

 

 

האדומים מהמגזר התעניינו בסיראג' נסאר מהפועל תל אביב, אך לעת עתה השחקן מעדיף להישאר בקבוצה של גיא לוי ולהיאבק על מקומו בהרכב והעסקה התבטלה. מקורביו של השחקן מסרו לספורט1: "סיראג' ימשיך בהפועל תל אביב. הוא נמצא בתקופה טובה והוא מרגיש שהוא יקבל עוד קרדיט". המקורבים הוסיפו כי הפועל לעת עתה לא מעוניינת כלל לשמוע על הצעות עבור השחקן.

 

יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס הרחיב בנושא חלון ההעברות "נתחיל לעשות שינויים משמעותיים אחרי השבוע הראשון של ינואר. החלק ההתקפי נראה מצוין, אבל הקישור לא נראה טוב ואנחנו צריכים קשרים שיספקו כדורים לעומק"

 

"ז'אורז'יניו שחקן מצוין", הרחיב היו"ר לגבי הברזילאי שלא מעט קבוצות בליגה מתעניינות בו. "אנחנו לא רוצים להיפטר ממנו. אם ניאלץ לשחרר אותו אז נתחזק בשניים או שלושה שחקנים במקומו. בכל מקרה ללא קשר אליו, אנחנו צריכים להתחזק בשתי עמדות, גם בקישור וגם בעמדת המגן השמאלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי