סרחיו וקאריו מועמדים להחליף את יוקאנוביץ'

סרחיו גונסאלס. שמו בפנקס
סרחיו גונסאלס. שמו בפנקס | צילום: Gettyimages

הספרדים בין האופציות. ברק יצחקי: "המאמנים זו תעודת כבוד למכבי ת"א"

(גודל טקסט)

סלביסה יוקאנוביץ' גנב את ההצגה אחרי ה-0:5 על עירוני ק"ש אמש (ראשון). ערן זהבי הפגיז רביעייה והצהובים שבו לפסגה, אך מה שיזכרו הוא בעיקר את העזיבה של הסרבי בתום המשחק, אלא שלא כולם הצטערו על כך.

 

מבין חמישה שחקני הקבוצה שעזבו את האצטדיון לאחר ההודעה, לא היה אחד שטען כי האיש שיאמן את פולהאם ועזב באמצע העונה, יחסר למועדון. האמירה הלקונית היתה די זהה: "שיצליח אם זו בחירתו". רק שלושה או ארבעה אוהדים המתינו למאמן שיטוס ללונדון מחוץ לחדרי ההלבשה וקיבלו צילום למזכרת.

 

 

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף טען כי המהלך החל הרבה לפני שפורסם והבטיח כי בתוך שבוע עד עשרה ימים יהיה מאמן חדש בקריית שלום.

 


קאריו. היה מועמד כבר בקיץ 

 

שחקנים ומקורבים למועדון טענו כי לדעתם אוסקר גרסיה הוא המועמד המועדף על קרויף למרות הדיווחים ברד בול זלצבורג.

 

בסביבת המועדון גורסים כי עוד השבוע, יוצג המאמן החדש שיערוך בכורה נגד הפועל רעננה (שבת, ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-16:45).

 

שמות נוספים שהועלו הם סרחיו גונסאלס, חלוץ העבר שאימן תקופה קצרה באספניול ואת נבחרת קטאלוניה וז'ואן קאריו שקבוצתו האחרונה הייתה אלמריה והוזכר בקיץ כמועמד למכבי תל אביב לפני העדפתו של יוקאנוביץ'.

 


יוקאנוביץ' עוזב. לא כולם הצטערו (דני מרון)

 

קרויף מנסה במקביל לשכנע את הבעלים מיץ' גולדהאר והמנכ"ל מרטין ביין לשקול שוב מינוי מאמן ישראלי לאחר שהמהלך למנות את מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אלי גוטמן נתקל בסירוב מתוך חשש למאמן ישראלי בקריית שלום.

 

ברק יצחקי נפרד באתר הרשמי מהמאמן הסרבי: "היתה תקופה די טובה. לאט לאט למדנו להכיר אותו. ליגת האלופות, ולשמור על יציבות בליגה זו הצלחה טובה. מכל מאמן לוקחים משהו אחר – השקט והביטחון שהוא הקרין זה משהו שאי אפשר לקחת ממנו".

 

על המשך הדרך הוסיף: "אנחנו רגילים לשינויים האלו מאז שהגיעו לכאן המאמנים הזרים. זו תעודת כבוד למכבי תל אביב שמוציאה מאמנים למקומות שהם מעל הדרג של הכדורגל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי