ק"ש צפויה להחתים את אוסטין אמוטו

חסארמה. מקבל גיבוי (וחיזוק?)
חסארמה. מקבל גיבוי (וחיזוק?) | צילום: דני מרון

הניגרי אמור לסכם לשנתיים וחצי. גיבוי לחסארמה למרות התבוסה למכבי ת"א

(גודל טקסט)

תחושות קשות היו בקרית שמונה לאחר ה-5:0 למכבי תל אביב. עיקר הטענות שבהן עסקו בקבוצה היה בנושא השיפוט, שלטענת אנשי המועדון, קיפח בצורה משמעותית את הקבוצה.

 

למרות התוצאות של עולות בקנה אחד עם הכוונות של הבעלים איזי שרצקי, בקרית שמונה נותנים כרגע גיבוי מלא למאמן סלאח חסארמה. עם זאת, בקבוצה יודעים שבינואר הקרוב יצטרכו להתחזק בצורה משמעותית אם הם רוצים לחזור לצמרת ולהיאבק עם תארים ומקום באירופה.

 

 

 

בקרית שמונה הבהירו כי הם לא מעוניינים לשחרר את אחמד עאבד, וובה בראון ואופיר מזרחי, אלא אם תגיע הצעה מפתה ביותר שלא ניתן יהיה לעמוד בעדה. עם זאת, ראשי הקבוצה צפויים לקיים השבוע פגישה עם נציגי מכבי חיפה כשעל הפרק אפשרות לחילופי שחקנים בין הקבוצות. בקבוצה מעוניינים מאד בחלוצי מכבי חיפה שחר הירש ואלון תורג'מן שקיבלו הודעה ממכבי חיפה כי הם רשאים למצוא קבוצות לינואר ובמהלך הפגישה ינסו לקדם את הבאתם.

 

בראון. בשלב זה נשאר בקבוצה (דני מרון)

 

לאחר שהחלוצים אוגו אזצ'קו ועידו אקסברד קיבלו הודעת שחרור, עשוי גם החלוץ דיוויד מנגה לקבל הודעה דומה בכדי לפנות מקום לזר נוסף. בחלוץ ממרכז אפריקה מעוניינות מספר קבוצות בליגת העל כשאחת מהן היא מכבי נתניה, שתשמח להתחזק בשחקן התקפה.

 

לקבוצה אין יותר מדי זמן לנוח, כאשר כבר ביום רביעי מצפה להם משחק חצי גמר גביע הטוטו נגד בני יהודה, כאשר הנבחנים אוסטין אמוטו הניגרי והברזילאי מאוריסיו אמורים לקחת חלק במשחק. בקרית שמונה מאד התרשמו מהפיזיות והמהירות של החלוץ הניגרי והוא עשוי לחתום במועדון לשנתיים וחצי בהמשך השבוע. בקבוצה ינסו להכשיר את השוער הפצוע גיא חיימוב למשחק נגד מכבי נתניה בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי