ק"ש: אמוטו צפוי לחתום בימים הקרובים ל-3.5 שנים

יחתום בקרוב
יחתום בקרוב | צילום: דני מרון

מסתמן: הירש יגיע תמורת זכות ראשונים על מזרחי, בראון ועאבד, שבספק לנתניה

(גודל טקסט)

קרית שמונה מגבירה את מאמציה להחתים את החלוץ הניגרי אוסטין אמוטו. למרות התעניינותה של אנזר הצרפתית בחלוץ, מקורביו סיפרו כי בימים הקרובים הוא צפוי לחתום בצפון על חוזה לשלוש שנים וחצי, והצטרפותו לקבוצה תהפוך לרשמית עם פתיחת חלון ההעברות.

 

חלוץ נוסף שמתקרב למועדון הוא שחר הירש ממכבי חיפה. השיחות עם הירוקים נמשכות ומסתמן שהמתווה יהיה מעבר החלוץ הצעיר תמורת זכות ראשונים על אופיר מזרחי, אחמד עאבד ו-וובה בראון, בו מעוניינים הירוקים.

 

 

הקבוצה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק הביתי בשבת (18:00) נגד מכבי נתניה. הצפוניים יודעים שלמרות העלייה לגמר גביע הטוטו הם צריכים לנצח בבית את האחרונה בטבלה כדי ליצור רצף ולהתרחק מהתחתית. במועדון מקווים שמזג האוויר לא יציף את המגרש במים ושיהיה ניתן לקיים את המשחק.

 

בשער צפוי להמשיך לעמוד מהדי זועבי, לאחר שגיא חיימוב טרם החלים מפציעתו. אחמד עאבד שנפצע בחצי גמר גביע הטוטו עדיין בספק, ואם לא יוכל לשחק אור אוסטווינד צפוי להחליפו.

 

הרכב משוער:

מהדי זועבי, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר, רועי שוקרני, אחמד עאבד (אור אוסטווינד), אופיר מזרחי, ברונו קוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי