ראיקוביץ' לא השלים אימון, ליפשיץ בכוננות

ראיקוביץ'. שוב פעם בספק
ראיקוביץ'. שוב פעם בספק | צילום: ערן לוף

ללא יוקאנוביץ', שוער מכבי בספק לרעננה (שבת, ספורט1 מ-16:45)

(גודל טקסט)

בצל ההכנות לינואר במכבי תל אביב ממתינים להודעה הצפויה על מינויו של המאמן המחליף שיגיע במקומו של סלבישה יוקאנוביץ'.

 

בינתיים מי שהכין את האלופה למשחק נגד הפועל רעננה (שבת, ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-16:45) באצטדיון בנתניה הוא חאבי פריירה שאמור להצטרף למאמן בפולהאם ביום ראשון.

 

 

שחקנים בקבוצה מבהירים כי התרגלו לחוסר הוודאות של השבועות האחרונים ולחילופי המאמן לא יהיו השפעות על המשחק נגד רעננה. "כל הרכב שיעלה יודע שזה משחק קשה מול קבוצה שניצחה אותנו בבלומפילד ועשתה חיים קשים גם לבאר שבע", העידו גורמים במועדון.

 

הבלם הספרדי קרלוס גרסיה, ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים ובמקומו ישוב ל-11, טל בן חיים שלא שותף כלל ב-0:5 על קריית שמונה.

 

השוער פרדראג ראיקוביץ' התלונן על כאבים ברגלו ולא השלים אימונים מלאים. באימון הבוקר הטקטי ביום המשחק יוחלט אם הסרבי ישחק או יוחלף על ידי דניאל ליפשיץ שהגיע לקריית שלום מרעננה.

 


ליפשיץ. בכוננות לאקסית (אודי ציטיאט)

 

מי שעשויים לרדת מחר לספסל המחליפים הם ניקולה מיטרוביץ' ונוסא איגיבור. באימונים האחרונים תורגל דיאן ראדוניץ' בהתקפה ועל מקום נוסף ב–11 נאבקים החלוץ טל בן חיים, גילי ורמוט וברק יצחקי.

 

פחות מ-5,000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה לנתניה בעקבות מזג האוויר הצפוי.

 

ההרכב המשוער: פרגראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דור פרץ, דור מיכה, נוסא איגיבור (גילי ורמוט), ערן זהבי, דיאן ראדוניץ' (טל בן חיים).

 


בדש נפדר ממכבי ת"א. עוד פרק בסדרה (עדי אבישי)

 

בדש מול האקסית, ארשיד ייעדר

בהפועל רעננה עבדו לאורך אימוני השבוע על משחק מאורגן ותיאום בין השחקנים בחלקים במגרש בו מכבי תל אביב שולטת בעיקר לאחר שהמאמן חיים סילבס צפה ב-0:5 של הצהובים על קריית שמונה.

 

אלי בבייב שהחלים מפציעה ישוב לסגל ממנו ייעדר החלוץ כארם ארשיד החולה. ברק בדש צפוי לפתוח מול האקסית.

 

ההרכב המשוער: אריק ינקו, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, שניר שוקר, בן בנימין, יובל שבתאי, רנה מיחליץ', ברק בדש, אוונס קנגוואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי