לידור כהן עשוי לעזוב את בית"ר ירושלים

לידור כהן. מאכזב את טביב
לידור כהן. מאכזב את טביב | צילום: דני מרון

טביב מאוכזב מהחלוץ שיפתח על הספסל ב-20:00 בכפ"ס. מימר בבכורה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תצא הערב (ראשון, ישיר בספורט1 וב-HD מ-20:00) למשחק ב"לויטה" בכפר סבא במטרה להחזיר לעצמה את הביטחון, רגע לפני משחק הגביע בסמי עופר.

 

לאחר שהוחלט להיפרד מפבאלו דה לוקאס ודני פרדה, עוד שחקן של הבעלים אלי טביב נמצא על הכוונת, זהו לידור כהן שאינו מממש את התקוות הגדולות שתלו בו. כהן עשי למצוא את דרכו לקבוצה אחרת אם לא ישוב להיות שחקן מוביל בקבוצה. במועדון לא אהבו את העימותים שלו באימונים עם חסוס רואדה ולירוי צעירי.

 

 

הבעלים אלי טביב ימריא ביום שלישי לארה"ב וישהה שם למעלה מחודשיים לאחר שסיים לרצות את עבודות השרות למען הקהילה. טביב אמור להנחית בקרוב חלוץ זר וימשיך את המו"מ להחתמתו של עידן ורד שחקנה של הכוכב האדום בלגרד.

 


אלי טביב. יחזק את הקבוצה מארה"ב? (דני מרון)

 

מי שייעדר הוא החלוץ דובב גבאי הפצוע כאשר לידור כהן כמו גם טל כחילה וניסו קפילוטו, יחלו על הספסל.

 

אוהדי בית"ר ירושלים יאספו את הכרטיסים שהוקצו להם במתקן מיוחד הממוקם סמוך למגרש במתחם קבוצת הנוער של הפועל כפר סבא.

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' ערך אסיפת שחקנים בה דרש ליותר מחויבות והשקעה במשחק שיהיה המבוא למשחק העונה ביום רביעי באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה.

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי, דניאל אסקלינג, חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ', קלאודומיר פריירה, דוד קלטינס, לירוי צעירי, נס זמיר, עומר אצילי, ניקיטה רוקביציה.

 

בכורה למימר, משומר יחזור הביתה?

בכפ"ס שמתחת לקו האדום עם 16 נקודות יודעים כי רק ניצחון על הפרק וזאת בצל הופעת הבכורה של המאמן הטרי, שרון מימר.

 

מימר יחסר את רז כהן המוצהב כשגם אלירן סיימון וריף מסיקה הפצועים ייעדרו. את אלירן סימון יחליף בהרכב לירן ז'אן ובמקומו של מסיקה ישחק יאניס פאפאדופולוס. ההתלבטות היחידה של המאמן היא בהתקפה בין רן יצחק ללנרי קהינדה.

 


משומר. ישוב לירוק של כפ"ס? (עדי אבישי)

 

בקבוצה ינסו לקדם את החתמתו של אייל משומר ממכבי חיפה ולהחזירו הביתה.

 

בתוך כך, המשטרה עצרה חשוד נוסף במעורבות תקיפת אוהדי הקבוצה בשוק הפשפשים ביפו. בסמוך לאירוע עצרה המשטרה חשוד במעשה וכעת לאחר חקירה ואיסוף ראיות כנגד חשודים נוספים במעורבות בתקיפה נעצר חשוד נוסף יליד 1994 תושב תל אביב. החשוד הובא ביום שישי לביהמ"ש השלום בת"א וזה הורה לשחררו. המשטרה הגישה ערעור לביהמ"ש המחוזי בתא וזה קיבל את עמדת המשטרה והורה על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום שלישי.

 

ההרכב המשוער: אוהד כהן, טל בנש, דינו שקבורץ, עמיר נוסבאום, אורי שטרית, לירן ז'אן, יאניס פאפאדופולוס, עומר פדידה, הוגו לופס, מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק (לנרי קהינדה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי