חסארמה מתלבט: את מי מהזרים לשחרר?

התלבטות קשה למאמן קש
התלבטות קשה למאמן קש | צילום: דני מרון

מאמן ק"ש יצטרך להחליט בין מאוריסיו או סטנולאביצ'יוס כשאמוטו יצטרף

(גודל טקסט)

בקרית שמונה יצאו מאוכזבים מה-1:1 נגד הפועל רעננהבקבוצה מבינים שללא חיבור של רצף ניצחונות יהיה קשה להידבק לצמרת.


למרות זאת בקבוצה מביעים אופטימיות בנוגע להמשך העונה, ויודעים שייקח זמן עד שהשחקנים שהגיעו יתחברו לקבוצה.

 

הקשר הברזילאי מאוריסו פתח בשבת בהרכב ובמועדון ישנה התלבטות מי מהזרים ישוחרר. למרות שלא שיחק משום שהשחרור הבינלאומי שלו עדיין לא הגיע, מקומו של החלוץ הניגרי אוסטין אמוטו מובטח, כאשר ישנה התלבטות לגבי הזר החמישי – בין הברזילאי מאוריסו לקשר הליטאי רוקאס סטנולאביצ'יוס.


לגבי הליטאי, חוזהו עדיין לא עבר בבקרה. סטאנולביצ'יוס התראיין בסוף השבוע לתקשורת הליטאית והתייחס להגעתו לקרית שמונה: "לא ידעתי לאן אני מגיע, כי הכרתי את ישראל רק ממה שמראים בטלוויזיה. קיבלו אותי בקרית שמונה יפה, והכי אהבתי כשאמרו לי שאין עליי לחץ ושיש להם סבלנות. אני מוכן לתחרות בקרית שמונה. בכל קבוצה שהייתי בה הייתה תחרות ואני מצפה לתת את הכי טוב שלי".


החלוץ שחר הירש ירד כמעט סופית מתוכניות הקבוצה, לאחר שהבינו כי הוא מעוניין להצטרף להפועל רעננה.


"מאוריסיו מרשים אותנו באימונים, והשבוע נחליט מי מהזרים יישאר ומי יושאל", אמר המאמן סלאח חסארמה. אנחנו רוצים לצרף לפחות עוד ישראלי אחד, אבל עדיין לא ידוע את מי נשחרר".

 

חסארמה התייחס למשחק הגביע הקרוב של קבוצתו מול מכבי פ"ת באמצע השבוע: "אנחנו מסתכלים כבר על המשחק הקרוב ביום שלישי, ונתכונן כמו שצריך. מצפה לנו משחק קשה מאוד. המטרה המרכזית שלנו היא הליגה, אבל גם הגביע חשוב. נשחק בהרכב החזק שלנו", סיכם המאמן.

 

החלוץ אחמד עאבד שלא היה בשבת בסגל, עדיין בספק למפגש הגביע נגד מכבי פ''ת, כך גם השוער גיא חיימובמי שצפוי לחזור לסגל הוא הקשר וובה בראון שהיה מוצהב.

 

בקבוצה מאמינים שיקבלו בימים הקרובים את השחרור של החלוץ הניגרי אוסטין אמוטו והוא יוכל לשחק בסיבוב ח' של הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי