חיזוק שבדי: פריצה סיכם את תנאיו במכבי פ"ת

פריצה. יעבור בדיקות רפואיות
פריצה. יעבור בדיקות רפואיות | צילום: ערן לוף

החלוץ סגר את תנאיו במלאבס וינחת מחר בישראל. יעבור בדיקות ויחתום

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה הגיעו לסיכום עם החלוץ השבדי ראדה פריצה שסיכם עקרונית במועדון. הוא צפוי לנחות מחר בישראל ולחתום על חוזה לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. הידיעה על הגעתו פורסמה לראשונה בספורט1.

 

פריצה היה המועמד הבכיר ביותר ברשימה של המועדון ולאחר מו"מ ארוך, הגיעה פריצת הדרך בסוף השבוע האחרון. לאחר הגעתו של השבדי, מכבי פ"ת תמלא את מכסת הזרים ותנסה להביא חיזוק ישראלי עד לסיום חלון ההעברות: "יש לנו כמה מועמדים שכל אחד מהם ראוי, אנחנו נראה". אמרו בהנהלה.

 

 

בקבוצה יצאו עם תחושת פספוס גדולה מההפסד בדוחא לבני סכנין 0:1. "זה שוד גדול מה שקרה אתמול. הם בקושי נגעו בכדור. הגענו למספיק הזדמנויות אבל הפס האחרון לא מספיק טוב. נכון שזה טוב לקנות הפסד כל 11 משחקים אבל אם הרצף היה נעצר מול קבוצת צמרת מילא, אבל היינו צריכים לנצח" אמרו שחקנים במועדון.

 

בן שמעון.  "צריך להרים את הראש" (דני מרון)

 

בקבוצה זוכרים שהתקופה הקשה בסיבוב הקודם החלה עם הפסד לסכנין: "אנחנו זוכרים את זה טוב מאוד. נצטרך לנצח גם את ב"ש בשבוע הבא למרות שזה לא יהיה קל אבל קודם כל אסור להפסיד בשלישי בגביע, זו מלחמת עולם". מי שניסה לעודד את שחקניו בסיום היה המאמן רן בן שמעון: "תרימו את הראש. לצערי יש משחקים כאלה אבל בואו נסתכל קדימה".

 

יובל יעקובוביץ', קשר הקבוצה סיכם: "שיחקנו יותר טוב לכל אורך המשחק. הם לא הגיעו למצבים שאני זוכר חוץ מהבעיטה. זה חבל מאוד כי אנחנו מרגישים פספוס אבל מסתכלים קדימה. יש משחקים שהכדור לא נכנס, אבל כולם עובדים קשה ולאורך זמן זה יכנס.

 

"אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, להגיע רחוק בגביע ולקחת את גביע הטוטו. יש לנו סגל רחב ורוטציות לכן העומס לא משפיע. אנחנו מרגישים טוב פיזית".

 

לקראת המשחק ביום שלישי נגד ק"ש, בקבוצה ימכרו כרטיסים במחיר אחיד של 30 שקלים מתוך כוונה להביא כמה שיותר אוהדים. טרם ברור אם בן שמעון יחליט על רוטציה בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי