"היכולת הזו לא תספיק לפלייאוף העליון"

ניצן מאוכזב בזמן שוורמוט חוגג
ניצן מאוכזב בזמן שוורמוט חוגג | צילום: ערן לוף

תחושות קשות במכבי פ"ת אחרי ה-4:0 בחיפה. ביקורת על הזרים: "לא תורמים"

(גודל טקסט)

תחושות קשות ובעיקר הלם גדול במכבי פ"ת לאחר התבוסה 4:0 בסמי עופר למכבי חיפה, במה שהיה ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה בליגה וההפסד הגבוה ביותר של הקבוצה מאז מונה רן בן שמעון למאמן הקבוצה. למרות הרצון לרדת לקרקע, גם המאמן הודה בסיום שככל הנראה האופוריה הגדולה היא שהובילה לתוצאה.

 

בעקבות ההפסד, איבדו במלאבס את המקום בפלייאוף העליון לראשונה מאז תחילת העונה וארבעה מחזורים לסיום הסיבוב, הלחץ בקבוצה נותן את אותותיו. עם סיום המשחק, החליט המאמן לא לדבר עם שחקניו ההלבשה שם הייתה דממת אלחוט אך שחקנים בקבוצה אמרו: "רן כרגע העדיף לא לדבר, אבל בטוח שנחטוף באסיפה".

 

רק באמצע השבוע לאחר הזכייה בגביע הטוטו הציב אבי לוזון את המקום באירופה כמטרה אך כרגע, נראה שהמצב שונה לחלוטין. "היכולת הזאת לא תספיק לפלייאוף עליון. יש לנו מאזן של ניצחון אחד ושש נקודות מתוך 27 בסיבוב השני, שזה מאזן כמעט זהה לזה של מכבי נתניה שבמקום האחרון. זה קצת מצחיק לחשוב, אבל אנחנו רק שבע נקודות מהקו האדום וכדאי שנתחיל לשים לב לזה", אמרו שחקנים.

 

 

במחזורים הבאים מצפים לפ"ת שני משחקי בית מול הפועל עכו ועירוני ק"ש ובקבוצה לא מאבדים תקווה: "עכו תבוא לעשות חיים קשים, במיוחד אחרי הניצחון על ק"ש אבל אנחנו לא מוותרים. אנחנו בתקופה קשה ונצא ממנה" .

 

גם השחקנים הזרים לא נשארו נקיים מביקורת: "אולי חוץ מהפועל ת"א שנפטרה מרוב הזרים שלה, הזרים שלנו תורמים הכי פחות. אנחנו לא מקבלים מהם כלום. מאז שתומא בכושר פחות טוב בחודש האחרון, גם ההגנה נראית פחות טוב".

 


בן שמעון על הספסל. התבוסה הגדולה בעידן שלו (ערן לוף)

 

ואם זה לא מספיק, גם בגזרת הפצועים המצב לא מעודד: עומר דנינו ששיחק למרות שלא היה בכשירות מלאה למשחק, ספג חבלה בקרסול שבעקבותיה הוחלף בדקה ה-70 וייבדק. עידן שמש עבר ביום חמישי בדיקת אולטרסאונד שקבעה שאינו סובל מפציעה חמורה בשריר הירך האחורי אך הוא כרגע מתקשה לחזור לאימונים. אלו מצטרפים לגיא מלמד שמתקשה לחזור לאימונים ומור שקד שנפצע לתקופה ארוכה.

 

הקשר יובל יעקובוביץ', סיכם: "באנו במטרה לנצח את המשחק ועלינו התקפי יחסית. לא ציפינו להתפרקות שכזו. לא הלך לנו כלום במשחק. עשינו שינוי מהיר בהגנה ואז שלטנו באמצע, אבל לא הגענו למספיק מצבים וככה אי אפשר לנצח את המשחק. אנחנו לא חושבים על התברגות לאירופה, קודם נגיע לפלייאוף העליון ואז נסתכל קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי