זעם אחרי ה-6:0 לסכנין: "טביב מזניח את הנוער"

שחקני ביתר יורדים מושפלים בסכנין
שחקני ביתר יורדים מושפלים בסכנין | צילום: פייסבוק בני סכנין

בקהל כועסים, המאמן פוטר. תגובת בית"ר: "ערים למצב וגם פועלים כדי לתקן אותו"

(גודל טקסט)

אוהדי בית"ר ירושלים לא נרגעו מהשפלתה של קבוצת הנוער, 6:0 בליגה ועוד לבני סכנין. הצהובים שחורים תופסים את המקום הלפני אחרון בליגת העל לנוער ונמצאים בסכנת ירידה. בעקבות ההפסד פוטר המאמן, שרון סבג. במהלך כל היום געשה הרשת מתגובות נזעמות של אוהדים כלפי הבעלים אלי טביב בנושא הזנחת הנוער. "זה לא סוד שההנהלה מזניחה את מחלקת הנוער שלה, אבל הגיעו מים עד נפש", נכתב בדף הפייסבוק קול האוהדים.

 

"חבל שבגלל ההצלחה היחסית של הקבוצה הבוגרת, מתעלמים לחלוטין ממצבה הגרוע של קבוצת הנוער", אמר אריאל גבאי יו"ר עמותת האוהדים,  "הנוער הוא העתיד של הקבוצה". בתגובה מסר גורם בקבוצה:  "אנחנו ערים למצב ואף עובדים לתקן אותו. לפני שבוע צורף שחקן זר ממכבי תל אביב (הניגרי אוגוסטינו קוואם) שאמור לשדרג את הקבוצה ונקווה שיהיה סיבוב שני טוב יותר".

 

 

ובעניין אחר, בית"ר מתכוונת לבקש מחר מההתאחדות לכדורגל ערעור נוסף על עונש הרדיוס שהושת על הקבוצה בעקבות המשחק מול סכנין במושבה. כאמור, קו ההגנה של הקבוצה יתבסס על כך שקריאות גזעניות שהשמיעו אוהדי סכנין וכן ביזוי ההמנון נכנסו לקטגוריה של התנהגות בלתי הולמת, בעוד התנהגות דומה של אוהדי בית"ר נכנסה לקטגוריה של קריאות גזעניות. ומכיוון שלבית"ר כבר היה עונש ע"ת של הפחתת נקודות בסעיף הזה היא קיבלה למעשה את עונש הרדיוס. אם הצהובים שחורים היו עומדים על התנהגות בלתי הולמת מן הסתם עניין העונש ע"ת לא היה פקטור והקבוצה הייתה מקבלת קנס בלבד, בדיוק כמו סכנין.

 

קריאות גזעניות או התנהגות בלתי הולמת? (עדי אבישי)

 

בבית"ר ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק עם רעננה בחוץ (בנתניה). ארסניו ואלפורט חלוץ הרכש החדש נראה עדיין מגושם ואינו מיועד לפתוח. לידור כהן הרשים באימון וייאבק על מקום בהרכב מול ניקיטה רוקביצה או קלאודימיר פריירה. ניסו קפילוטו יפתח במקום חסוס רואדה הפצוע. גם נס זמיר (קלקול קיבה) לא יכלל בסגל. בבירה יודעים שניצחון ייצור פער של שבע נקודות על הדולקת אחריהם ויהווה צעד ענק להבטחת המקום השלישי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי