בלם ניגרי בן 20 הגיע למבחנים במכבי חיפה

סאנדי
סאנדי | צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

פרנק סאנדי יחתום במידה שירשים באימונים את רוני לוי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חלון ההעברות של ינואר אמנם נסגר, אבל מכבי חיפה עדיין בוחנת את השוק ועשויה לבצע רכש לקראת העתיד. פרנק סאנדי, בלם ניגרי בן 20, נחת להתרשמות במכבי חיפה, כך הודיע המועדון באופן רשמי. הוא צפוי לחתום על חוזה בקבוצה במידה שירשים את הצוות המקצועי.

בעניין אחר, בית הדין ידון היום (שני) בערעור שהגישה מכבי חיפה לגבי עונש הרדיוס שספגה, כאשר נכון לעכשיו היא צפויה לארח את הפועל תל אביב במחזור הקרוב באצטדיון בנתניה. 

בחיפה מאמינים כי בעקבות רוח הדברים בישיבת החירום של המנהלת והכוונה לבטל את עונש הרדיוס בעתיד הקרוב, בית הדין יפעל כבר היום ויחזיר את המשחק לאצטדיון סמי עופר. יחד עם זאת, בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל הם עצמאיים כך שעדיין קיים חשש שבמקום משחקי רדיוס יוטלו עונשים של משחקי בית ללא קהל.

בתוך כך, מכבי חיפה תפגוש הערב (20:55) את בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה, משחק אשר קיומו היה מוטל בספק עד שעות הערב אמש. ולדימיר סטויקוביץ' החלים מהפציעה בברכו וצפוי לשוב אל בין הקורות, בעוד שעדיין לא ברור אם הקפטן יוסי בניון ייכלל בסגל. כ-1,300 אוהדים ירוקים יהיו הערב במושבה.


חוזר לשער. סטויקוביץ' (ערן לוף)

רוני לוי עדיין מתלבט בנוגע לעמדת המגן הימני, כאשר אייל משומר ואוראל דגני מתחרים על המקום בהרכב. הבלם הספרדי, מארק ואליינטה, יחזור להרכב לאחר שהחלים מפציעה ברגלו. נטע לביא הצעיר צפוי להמשיך לקבל קרדיט בקישור.

ההרכב המשוער: ולדימיר סטויקוביץ'; איל משומר, מארק ואליינטה, דקל קינן, טאלב טוואטחה; נטע לביא, עטאא ג'אבר, לודוביק אוברניאק, גילי ורמוט; אלירן עטר, גלינור פלט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי