הבקרה: כבירי יכפיל את הסכום שתכנן להשקיע

כבירי. מגלה איתנות כלכלית גדולה מאד
כבירי. מגלה איתנות כלכלית גדולה מאד | צילום: אריאל בשור

בעלי הפועל תל אביב צפוי להכניס את היד לכיס: "מגלה איתנות כלכלית גדולה"

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א התאכזבו מהתצוגה מול מכבי חיפה (0:0) וציינו כי המשחק הזכיר יכולת מתחילת העונה, אך בטוחים כי השינויים אותם עשה אלי גוטמן בינואר, יצליחו להשאיר את המועדון בליגה לפני סיום העונה. "שיחקנו מתחת לכל ביקורת" אמר שחקן בקבוצה "בקושי הגענו למצבים והיינו חסרים את ההתלהבות משבוע שעבר. חבל, היינו יכולים לעקוץ אותם".

 

בתוך כך, לספורט1 נודע כי בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי מכיסו הפרטי ככל הנראה ייאלץ להשקיע עד סוף העונה סכום כפול ביחס לתכנון התקציבי של הקבוצה מתחילת העונה. כבירי התחייב לכאורה בפני בקרת התקציבים להזרים עוד כסף עדי לממן את השינויים הגדולים שנעשו בקבוצה במהלך העונה.

 

 

גורמים בבקרת התקציבים מאשרים את הדברים: "כבירי מגלה איתנות כלכלית גדולה מאד, הוא יודע שעד סוף העונה הוא יצטרך להכפיל את הסכום שיוציא מכיסו ועד כה הפועל ת"א מתנהלת ללא דופי". בבקרה גם ציינו שמנגנון ייבוא הכספים של הבעלים מחו"ל שופר לאחרונה והוא ייעל את התהליך במטרה שתזרים הכספים לא ייפגע.

 

בהפועל ת"א מקווים ששגיב יחזקאל יהיה כשיר למשחק מול עכו, כאשר באמצע השבוע ייקבע אם יוכל לטול חלק במשחק. החלוץ אהרון שוינפלד שעלה בכשירות חלקית למשחק, יקבל מספר ימי מנוחה במטרה להכשירו לקראת משחק התחתית החשוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי