"כדי להיות בפלייאוף העליון צריך גם לנצח"

קאניוק. אפשר עוד להגיע לפלייאוף העליון
קאניוק. אפשר עוד להגיע לפלייאוף העליון | צילום: עדי אבישי

אכזבה במכבי פ"ת לאחר 0:0 עם ק"ש. עם זאת, בן שמעון צפוי להישאר בתפקידו

(גודל טקסט)

"יש לחץ במכבי פתח תקווה, כי נקלענו למצב שלא היינו בו שנתיים", כך סיכם הקשר גידי קאניוק בסיום המשחק מול קריית שמונה (0:0), "לא היה לנו משחק טוב, אבל היתה פה בעיקר מלחמה של שתי קבוצות לחוצות כך שגם 0:0 בבית מול קריית שמונה זה טוב".

 

המלאבסים אמנם זכו בנקודה אבל הפסידו שתיים והתרחקו עוד יותר ממקום בפלייאוף העליון. ועם זאת אמר גורם בכיר במועדון: "המאמן רן בן שמעון יישאר". בסיום המשחק ירדו הבעלים שינו זוארץ וחבר ההנהלה אבי לוזון ללחוץ ידיים לשחקנים בחדר ההלבשה. לוזון אף אמר: "טוב שעצרנו את הרצף ולא ספגנו".

 

 

מצד שני היו קולות במועדון שהשמיעו ביקורת כלפי בן שמעון. "נכון שאחרי שישה משחקים רצינו לעצור את הסחף, אבל אפשר היה להעז יותר ולתקוף עם יותר שחקני התקפה. ככה אי אפשר להבקיע".  

 

שני שחקנים זכו למחמאות על משחקם מול קריית שמונה. צחי גיגי, שחזר לשער לאחר היעדרות של מספר משחקים בליגה ובסדרת הצלות שמר על שער נקי והבלם עודד גביש, שמילא את מקומו של עומר דנינו, והציג אולי את משחקו הטוב העונה. בסיום הקטטה שנערכה אמש בין שני מחנות האוהדים, עוכב אוהד אחד של פ"ת והוצא מהאצטדיון.

 

גיגי. זכה לצל"ש (עדי אבישי)

 

 "יש לנו עוד סיכוי לתפוס מקום בפלייאוף העליון,  אבל כדי להיות שם צריך לנצח וזה משהו שלא עשינו הרבה זמן", הוסיף קאניוק, "יש לנו את בית"ר ירושלים בטדי ואת הפועל תל אביב במושבה כך שנצטרך הרבה יכולת כדי לנצח".

 

קאניוק התייחס גם למחאת הקהל: "זה לא קל ונוח, במיוחד שצועקים לבן שמעון להתפטר. מי שאחראי על המצב זה אנחנו ורן ביחד. אנחנו לא נראים טוב כבר בערך חודש ולא משלים את עצמנו שהכל בסדר. אנחנו עובדים באימונים קשה כדי לחזור לשחק טוב ובעזרת השם נחזור".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי