ניקוליץ' וראדוניץ' מועמדים להפועל ת"א

| צילום: AFP

המונטנגרי של באטה וחלוץ מכבי ת"א הוצעו. רייכרט ויחזקאל ייעדרו בסכנין

(גודל טקסט)

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן מצוי בלחץ גדול מאוד לקראת המפגש מחר (שבת, ישיר בספורט1 וב-HD מ-17:15) מול בני סכנין.

 

גוטמן יודע שהפסד לקבוצה של עוזרו לשעבר בהפועל ת"א ובנבחרת, יוסי אבוקסיס, יבטל את כל אפקט ההשפעה של חזרתו למועדון ומינוי על חשבון גיא לוי ויסבך מאוד את האדומים במאבקי התחתית.

 

 

"האימונים עם גוטמן היו בסדר, שלא יחשבו שגווארדיולה מאמן אותנו", אמר שחקן בקבוצה והוסיף. "אלי הכניס אנרגיות אחרות, אבל היינו בסרט הזה. בסוף במגרש הכל מתפרק, צריך הרבה מזל".

 

גוטמן ממשיך לחפש חיזוק לאדומים כאשר שמם של הקשר המונטנגרי נמניה ניקוליץ' בן ה-28 שמשחק בבאטה בוריסוב נמצא ברשימות של המאמן. גם חלוצה הקרואטי של מכבי ת"א, דיאן ראדוניץ' הוזכר כאופציה להגיע למועדון.

 

בכל הקשור להרכב, המאמן לא תירגל את ה-11 שיפתחו וגם הבהיר לשחקן שהוא טרם החליט על הרכב. עושה הרושם שההרכב יישאר זהה למעט שגיב יחזקאל שייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים כמו גם בן רייכרט. גם החלוץ, ליביו אנטל שנמצא בדרכו החוצה לא יהיה בסגל.

 


ראדוניץ'. יחצה את הכביש? (אסף קליגר)

 

הרכב משוער: אריאל הרוש, עופר ורטה, אדי גוטליב, לוקאס וינטרה, איעד אבו עביד, אביחי ידין, משה אוחיון, סיראז' נסאר, קלאודיו בומבה, עומרי אלטמן, אלון תורג'מן.

 

סגל חסר יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס

 

בסכנין מקווים להתאושש מההפסד מול בית"ר ירושלים במשחק הביתי מול הפועל ת"א, על אף שהקבוצה סובלת מפציעות משמעותיות.

הקפטן ח'אלד חלאילה נטש את האימון המסכם וסגס תאמבי צפוי להחליף אותו בהרכב. בנוסף אברהם פאס שלא התאמן ייעדר ומי שיחליף אותו הוא עלאא אבו סאלח . גם השוער מחמוד קנדיל ימשיך בין הקורות במקומו של רן קדוש. מי שיחזור לסגל וצפוי לקבל דקות משחק הוא החלוץ הצעיר אמיר ח'לאילה, מלך שערי ליגת העל לנוער.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, איציק כהן, עלאא אבו סאלח, איהאב שאמי, אלדר חסנוביץ', סגס תאמבי, זא'ורז'יניו, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, ויאם עמאשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי