"מכבי ת"א הנוכחית לא יכולה לעשות מהפך כזה"

ניר סביליה. כלל לא היה אמור לשחק באותו משחק
ניר סביליה. כלל לא היה אמור לשחק באותו משחק |

ניר סביליה, חלוץ העבר, נזכר ב-2:5 המטורף של בית"ר בב"ש ב-1998

(גודל טקסט)

זה היה אחד המשחקים הגדולים בליגה שלנו, לבטח המהפך הגדול ביותר. בעונת 1997/8 אירחה הפועל באר שבע באיצטדיון וסרמיל את בית"ר ירושלים וירדה למחצית ביתרון 0:2. בית"ר נראתה מפורקת.

 

איציק קורנפיין השער שלה נפצע והוחלף, יוסי אבוקסיס המנהיג של הקבוצה על המגרש ראה את הכרטיס האדום והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. בקיצור, כל התנאים לניצחון קל. אלא שבבאר שבע לא לקחו בחשבון את ניר סביליה.

 

לא הרבה יודעים, אבל סביליה, שהוביל כמעט לבדו את האורחים ל-2:5 מדהים עם שני שערים ושני בישולים, כלל לא היה אמור לשחק באותו משחק. "אני לא חושב שיש קבוצה היום שיכולה לעשות מהפך כזה כמו שעשינו אז, גם לא מכבי תל אביב" סיפר חלוץ העבר שהגיע להתארח באולפן פלאשבק.

 

וזה התחיל בכלל לא טוב. "זה היה אחד השבועות הכי קשים בחיי" סיפר סביליה, "דרור קשטן סימן אותי, ובאסיפה לפני המשחק ירד עליי ועשה לי סדרת חינוך. לא פתחתי בהרכב, אבל אני שמח שנכנסתי בסוף ועשיתי את השינוי".

 

"במחצית לא דיברנו בכלל על ניצחון, אלא רק על לנסו לחזור למשחק. פתאום הדברים הסתדרו לנו ומאמונה זה הפך למציאות. דרך המשחק הזה לקחנו אליפות, ודרך המשחק הזה גם באר שבע ירדה ליגה".

 


ניר סביליה באולפן פלאשבק. "דרור קשטן העביר אותי סדרת חינוך לפני המשחק"
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי