פיניירו יפתח במרכז ההגנה, דור מלול בספק

מלול. בן מרגי מחכה לעדכון בנוגע למצבו
מלול. בן מרגי מחכה לעדכון בנוגע למצבו | צילום: איתן הנסברגן

אנטמן ימשיך בשער הפועל חיפה. כפר סבא ללא שני המגנים בסמי עופר

(גודל טקסט)

בצל ההדחה הכואבת מגביע המדינה על ידי היריבה העירונית, הפועל חיפה סיימה את הכנותיה למפגש התחתית מול הקבוצה הלוהטת של הליגה בשבועות האחרונים, הפועל כפ"ס מחר בסמי עופר (שבת, 18:00).

 

האדומים, שנהנו מפתיחה נהדרת של קדנציית מאיר בן מרגי על הקווים, סובלים מירידת מתח מסוימת לאחרונה שהובילה לשלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, שניים מהם הסתיימו בהפסד. בהפועל חיפה מודעים לכך שניצחון מחר יציב אותם עם אותו מספר נקודות כמו לירוקים, וכמובן יסיים את המומנטום השלילי וירחיק אותה מן הקו האדום, הנמצא במרחק של 4 נקודות. 

 

 

הרכש הקרואטי החדש בין הקורות, מריאן אנטולוביץ', יעמוד לרשות הצוות המקצועי ויפתח על הספסל, אך דור מלול עדיין בסימן שאלה ויעבור מבחני כשירות סמוך לשריקת הפתיחה. מעבר לכך, הבלם וקפטן הקבוצה אושרי רואש שגם כן מתאושש מפציעה ועדיין לא כשיר למשחק מלא, יפנה את מקומו במרכז ההגנה לברונו פיניירו.

 

סוויסה. מימר ידאג שייצמדו אליו (ערן לוף)

 

לא היו הרבה מפגשים בשנים האחרונות בין שני המועדונים, אך אם נשפוט לפי תשעת המפגשים האחרונים שנערכו בפרק זמן של 12 שנים, המארחת לא ניצחה ולו פעם אחת את כפר סבא.

 

הרכב משוער: ניב אנטמן, לירן סרדל (דור מלול), טדאס קיאנסקאס, ברונו פניירו, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, דימיטרי באגה, חנן ממן (אלי אלבז), תומר סוויסה, מהראן לאלה, זרקו קוראץ'. 

 

צ'יבוטה מורחק, בנש ושטרית פצועים

 

הפועל כפר סבא תצא בשבת לאצטדיון סמי עופר למפגש נגד הפועל חיפה, ובמועדון מאוד רוצים להמשיך את רצף הניצחונות בליגה ובגביע המדינה תחת שרון מימר.

 

הירוקים, שכבר רחוקים שתי נקודות בלבד מהפלייאוף העליון, מאמינים כי למרות ההגרלה שזימנה להם את הטבליסטית, הם יכולים לעבור את מכבי ת"א ולסיים את העונה בשישייה הראשונה בליגה. אתמול הגיע שרון מימר למשחקה של מכבי תל אביב נגד ראשון לציון כדי לעקוב אחר יריבתו בשלב הבא.

 

מהמשחק מול חניכיו של מאיר בן מרגי ייעדרו שני המגנים הקבועים טל בנש הפצוע בברך ואורי שטרית ששבר את עצם הבריח. במקומם ישחקו כמגנים סמי אלקיים ולירן ז'אן. הקשר מאוויס צ'יבוטה שהורחק ממשחק הגביע נגד הפועל תל אביב גם כן מורחק ולא ישחק.

 

בנש. יחסר לשרון מימר באגף (עדי אבישי)

 

המאמן שרון מימר אמור להציב שמירה הדוקה על חלוצי הפועל חיפה תומר סוויסה ומהראן לאלה. בסיבוב הקודם השתיים נפרדו ב-2:2, אחרי שכפ"ס איבדה יתרון כפול.

 

הרכב משוער: אוהד כהן, לירן ז'אן, דינו שקבורץ, עמיר נוסבאום, סמי אלקיים, אלירן סימון, רז כהן, בן כוואז, עומר פדידה, הוגו לופס, רן יצחק. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי