בהפועל הגיבו: "בושה שבן חיים מדבר ככה"

הרגיש את ההתרגשות לפני הדרבי. שוינפלד
הרגיש את ההתרגשות לפני הדרבי. שוינפלד | צילום: עדי אבישי

מגן האדומים ורטה צייץ כלפי החלוץ: "אל תירק לבאר ששתית ממנה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה מהדרבי עם תחושה חיובית. אמנם האדומים התגוננו במרבית דקות המשחק, אך מראש הם היו חותמים על חלוקת נקודות נגד היריבה המושבעת. כתוצאה מהנקודה הפועל עלתה מעל הקו האדום לאחר שהשוותה את מספר הנקודות של הפועל עכו.

 

במקביל, האדומים זעמו על הדברים של טל בן חיים ודור מיכה לאחר ההתמודדות. הדברים אמורים בעיקר לעבר החלוץ שעבר תקופה לא קצרה במועדון. "בושה וחרפה שהוא מרשה לעצמו לדבר ככה. מכבי צריכים להתבייש בדברים שיצאו לו מפה ובצורת ההתבטאות שלו", העיד גורם בכיר בהפועל תל אביב.

 

בצורה רשמית האדומים בחרו כמובן לא להגיב, אך הבעלים אמיר כבירי נזעם מהדברים של חלוץ מכבי תל אביב ומהקלות לכאורה בה ירה את החיצים לעבר קבוצתו. יש גם מי שטוען שמתחת להתבטאויות החריפות והקשות של בן חיים יש גם מעט אמת שכן האדומים בעיקר בחלק האחרון של המשחק שיחקו בצורה שמזכירה קבוצות מליגות נמוכות ולא כזו שהביאה שחקנים במיליונים רק בשבוע החולף.

 

במועדון ישקלו כיצד להגיב לדברים של בן חיים ומיכה כאשר קיים לחץ להוציא הודעת גינוי לדבריהם של השניים ולהעמידם על מקומם אולם נכון לכרגע אף גורם לא הסכים לדבר לציטוט למרות הדברים.

 

 

בצד המקצועי, היו מרוצים מאוד במועדון מההשתלבות של החלוץ ארון שוינפלד והקשר חמזה בארי, כשנמניה ניקוליץ' היה יחסית פושר כמו גם קלאודיו בומבה שלא הצליח שוב להביא מאום מהיכולת שלו, למרות הקרדיט הגדול שקיבל.

 

"הפועל תל אביב נמצאת במלחמת קיום על החיים בליגת העל", הבהיר מאמן האדומים, אלי גוטמן, ופירט: "תוכית המשחק שלי הייתה ברורה – לשחק על כדורים ארוכים, פעם אחת זה עבד".

 

"המשחק היה דומה למשחק של נבחרת ישראל נגד ווילס בקרדיף", נזכר מאמן הנבחרת לשעבר. "הייתה שם תחושה שהם עולים על הראש שלנו. שיחקתי שם במערך 1:4:5, ובדרבי שיחקתי במערך 4:5:1".

 

כמו המשחק של נבחרת ישראל בויילס. גוטמן (דני מרון)

 

גוטמן הביט קדימה למשחק הבא של קבוצתו, נגד הפועל רעננה ביום שבת (20:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD): "הפועל תל אביב הוכיחה שהיא לא פייבורטית בשום משחק העונה. אנחנו נצטרך לשנות את זה וליזום ולתקוף מול רעננה".

 

אבו עביד: "עוד נשחק טוב"

"אנחנו מועמדים לירידה, נלחמים על החיים שלנו", הגיב בסיום איעד אבו עביד לטענות שהפועל תל אביב ניסתה להרוס את המשחק. "כל האמצעים כשרים. הגענו לדרבי בשביל לשחק על תוצאה, עוד יהיו ימים שבהם נשחק טוב יותר. מה שהכי מעניין אותנו וחשוב לנו עכשיו זה לקחת נקודות ולא שום דבר אחר".

 

"אנחנו מתחת לקו האדום, וזה לא דבר שרגילים אליו בהפועל", המשיך המגן. "אנחנו אלה שנצטרך להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. צריך לתת קרדיט גדול לאלי גוטמן, אני באופן אישי חש את השינוי מבחינת עמידה טקטית והכנה למשחק".

 

שוינפלד: "ההורים שלי שמחו שהגעתי לישראל"

"הליגה בישראל הרבה יותר טקטית בהשוואה ל-MLS האמריקאית", התבטא אהרון שוינפלד, שהרשים עם שער בכורה במשחקו הראשון בשורות האדומים. "הבלמים באמריקה יותר גבוהים וחזקים מאשר בישראל".

 

"עברתי חוויה משוגעת", סיפר החלוץ מעט על מה שהוא עבר בתקופה האחרונה. "שוחחתי עם ההורים שלי על המעבר לישראל, והם שמחו שזו ההחלטה שקיבלתי. הרגשתי את ההרגשות לפני הדרבי, זו חוויה שלא הכרתי. הרגשתי שיש 20,000 צופים במגרש".

 

ליגת העל היא טקטית. שוינפלד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי