ראדוניץ': מקווה לעזור לזהבי לכבוש יותר ממסי

עוזר לכל הקבוצה
עוזר לכל הקבוצה | צילום: דני מרון

החלוץ אחרי ה-0:2 על רעננה: "מחכה כבר לכבוש את השער הראשון שלי"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 0:2 על הפועל רעננה, מכבי ת"א תקיים הבוקר אימון שחרור במתחם קריית שלום, שלאחריו יצאו השחקנים לחופשה בת יומיים בתקווה לשוב ביום רביעי להכנות נגד מכבי חיפה בבלומפילד עם מאמן חדש על הקווים.

 

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף הגיע לאצטדיון בנתניה לבדו וללא מאמן ויטסה ארנהיים פטר בוש, איתו צולם יחד עם המנכ"ל מרטין ביין לעיני אוהדים במסעדה בתל אביב. קרוייף מסרב בכל תוקף לדבר על המאמן הבא או השחקנים שיגיעו לקבוצה ומותיר את הזירה לניחושים וספקולציות.

 

 

בסיום משחק הניצחון על הפועל רעננה מספר שחקנים איחלו הצלחה למכבי חיפה במשחקה נגד הפועל באר שבע, תוך כדי שאחד מהם מסביר: "מאמן ב"ש, ברק בכר, איחל הצלחה להפועל רעננה ונכשל, אנחנו מאמינים ביום שני ברוני לוי ושחקניו"

 

אחד השחקנים שנטל על עצמו מנהיגות בהיעדר מאמן קבוע הוא הקשר גל אלברמן, שלאורך אימוני השבוע שוחח עם השחקנים: "השחקנים במכבי ת"א מקצוענים, ולפני שאנחנו מחויבים למאמן המחויבות היא היא למועדון ולמצוינות, ללא התעסקות במי שיהיה על הקווים", סיפר הקשר.

 

על הניצחון אמר אלברמן "רעננה היא לא מוקש, היא קבוצה מאומנת שעושה חיים קשים. הם באו עם תכנית משחק מול קבוצה שנמצאת במצב של חילופי מאמנים, ולכן הניצחון היה מאוד משמעותי עבורנו".

 

"אנחנו לא מתרכזים במי שיהיה המאמן כי זה לא תפקידנו", הוסיף כובש השער השני, אבי ריקן. "מכבי ת"א זה מועדון חזק וכבר עברתי חילופי מאמנים. המאמן החדש שיהיה יכניס אנרגיות בקבוצה כי שוב, כולנו מתחילים מאפס".

 

לא מתעסקים במה שמסביב. ריקן (דני מרון)

 

"אנחנו לא מתעסקים בהפועל באר שבע אלא חושבים רק על עצמנו, לקחת שלוש נקודות ולהתקדם למשחק הבא", המשיך ריקן. "גם בשנה שעברה וגם לפני כן התמודדנו מולם על התואר, ועוד נתמודד נגדם במשחקי הפלייאוף העליון".

 

השוער פרדראג ראיקוביץ' עבר מבחן כשירות ודרש לשחק למרות הפציעה ברגלו. אכזבה גדולה הייתה אתמול ממשחק ההגנה שאפשרה לשחקני הפועל רעננה להגיע לשלושה-ארבעה מצבי כיבוש קלים שהוחמצו בנאיביות. הכוונה בקרית שלום היא לצרף בלם זר, קשר אחורי וחלוץ חדשים. השחקנים התבקשו לעקוב מחר אחר המשחק בין המוליכה באר שבע לבין יריבתה הבאה של הצהובים, מכבי חיפה.

 

דיאן ראדוניץ', שפתח בהרכב התראיין לאתר הרשמי וסיפר: "היה משחק קשה מאוד. מה שחשוב הוא שהשגנו את שלוש הנקודות. שיחקנו מול יריבה מאוד אגרסיבית שרצה הרבה מאוד על המגרש וזה משחק טיפוסי ליריבה שמגיעה נגד מכבי ונותנת למעלה מ-100 אחוז. ראו אתמול שהייתה אצלנו עבודת צוות".

 

"אני מכיר את היכולות שלי, למרות שאני מאוד מהיר אני מגיע לידי ביטוי בעיקר במשחק עם הגב לשער וכמובן שבדרך הזו אני עוזר לא רק לערן זהבי אלא לכל הקבוצה" סיפר ראדוניץ' על הנוכחות שלו במגרש. "כמובן שכשאני אכנס ליותר כושר משחק יראו את זה יותר. כשנשחק מול יריבה שגם מנסה לתקוף אותנו היכולת שלי להשתלט עם הגב לשער בכדורים ארוכים שההגנה תעביר תבוא יותר טוב לידי ביטוי. אני לא עוזר רק לערן זהבי אבל בהחלט אני מקווה שזה יעזור לו להבקיע יותר ממסי וניימאר העונה".

 

"כמובן שאני מחכה כבר לכבוש את השער הראשון שלי במדי מכבי", הודה. "קודם כל זו הסיבה שהחתימו אותי – כדי לכבוש שערים. בכל ההיסטוריה שלי הייתי הכובש המצטיין בקבוצה וגם בליגות ששיחקתי בהן. בעונה שעברה שיחקתי בקרואטיה בקבוצה קטנה והייתי הכובש השני הטוב ביותר. כמובן שעבורי, כדי שאקבל יותר ביטחון, חשוב לי להבקיע את השער הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי